۷ سال پیش

مهارت‌های شغلی زنان کشاورز و کارآفرین استان بوشهر افزایش می‌یابد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و آموزشی با حوزه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور مهارت‌های شغلی زنان کشاورز و کارآفرین استان بوشهر افزایش می‌یابد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد رحیم  بهره‌مند ظهر امروز در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه استاندارد سازی در همه امور نشان از ارتقا فرهنگ استاندارد در جامعه دانست و اظهار داشت: رعایت استاندارد در بخش‌های مختلف نه تنها سلامت جامعه در پی دارد بلکه سبب تولیدات سالم موادغذایی و غیرغذایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهارت‌های شغلی بانوان کشاورز و کارآفرین ارتقا می‌یابد بیان کرد: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و آموزشی با حوزه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور مهارت‌های شغلی زنان کشاورز و کارآفرین استان بوشهر افزایش می‌یابد.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: کارشناسان در این زمینه آموزش لازم انجام داده و در مورد مقوله استاندارد، تولید محصولات سالم و ارگانیک و چگونگی کاهش روند استفاده از کود و سموم کشاورزی آموزش‌های لازم را ارائه کرده‌اند.
بهره‌مند خاطر نشان کرد: این دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان و کنگان برگزار می‌شود.
وی توانمند سازی جامعه هدف را از اهداف برگزاری آموزش‌های مهارت افزایی بانوان کشاورز و کارآفرین دانست و گفت: هدف نهایی این دوره‌ها توانمند سازی جامعه هدف برای تشکیل نهادهای مردم نهاد برای تولید و توزیع محصولات سالم و ارگانیک در بازار است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584583
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد