۷ سال پیش

مهلت تکمیل مدارک آزمون دستیاری تا امشب

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت تکمیل مدارک داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دستیاری تا امشب خبر داد.

جهت مشاهده اخبار آزمون دستیاری اینجا کلیک کنید


محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام تمدید مهلت ارسال مدارک و تکمیل داوطلبان آزمون تخصصی دستیاری گفت: داوطلبانی که نمره بالای 150 در آزمون دستیاری  کسب کردند و انتخاب رشته انجام داده‌اند اگر مدارکی که برای استفاده از سهمیه‌های مختلف ارسال کرده‌اند ناقص بوده می‌توانند تا فردا شب اقدام به تکمیل مدارک خود کنند.
وی ادامه داد: مهلت تکمیل مدارک تا ساعت 12 دیروز بوده اما برای اینکه برخی از داوطلبان تا دیروز موفق به تکمیل مدارک خود نشدند مهلت دوباره‌ای تا فردا شب برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=636490
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد