• ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

مهلت فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تا ۷ مهرماه تمدید شد

مهلت فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تا ۷ مهرماه تمدید شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر تمدید مهلت جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تا 7 مهرماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در طی اطلاعیه ای از تمدید مهلت جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تا 7 مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه  از نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری کرده است.

براساس این اطلاعیه ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ ۲۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به آغاز فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیأت علمی (از طریق سامانه جامع دانشگاه) و همچنین مصوبه «ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان» شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزیدگان حمایت جذب در مؤسسات علمی بنیاد مطابق  شیوه نامه «تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر دانشگاهی در مؤسسه های علمی» طرح شهید دکتر شهریاری در اولویت جذب قرار می گیرند.

طبق این اطلاعیه به منظور جلوگیری از تأخیر در فرآیند بررسی تقاضای استخدام فارغ التحصیلان مرد برگزیده طرح نظام وظیفه تخصصی (مربوط به بنیاد ملی نخبگان و مرکز تعاملات بین المللی) مطابق با شیوه های مربوطه، امکان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی و طی همزمان مراحل انجام پروژه جایگزین خدمت، وجود دارد.

دانشگاه آزاد در این اطلاعیه یادآورش د: در این مدت فرآیند بررسی صلاحیت علمی و عمومی افراد انجام می شود. در صورت اتمام فرایند جذب و موافقت با استخدام برای صدور حکم کارگزینی نیاز به ارائه مدارک اتمام دوره مطابق قوانین خواهد بود.

براساس این اطلاعیه، با عنایت به فراهم شدن امکان جذب دانش  آموختگان مقطع دکتری تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می توانند جهت عضویت در هیأت علمی وظیفه رشته های مورد نیاز به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2636046
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد