• ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

موافقت مجلس با استخدام ۲۰ درصد نیروهای شوراهای حل اختلاف

موافقت مجلس با استخدام ۲۰ درصد نیروهای شوراهای حل اختلاف

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

موافقت مجلس با استخدام ۲۰ درصد نیروهای شوراهای حل اختلاف

جهت مشاهده اخبار استخدام شورای حل اختلاف اینجا کلیک کنید


عاون رئیس قوه قضاییه گفت: در خشکسالی مالی قرار داریم که این سبب مشکلاتی برای دولت شده و با وجود اینکه تقاضای استخدام ۳۰ درصد از اعضای شورای حل اختلاف را به مجلس دادیم، تنها با ۲۰ درصد آن موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام محمد مهدی احمدی میانجی پیش از ظهر امروز در همایش شوراهای حل اختلاف استان فارس با بیان اینکه در ابتدای راه‌اندازی شوراها هدف استفاده از ریش سفیدان و معتمدان در این شورا بود اظهار داشت: قرار نبود جوانان تازه فارغ‌التحصیل را وارد شوراها کنیم و امروز نیز روا نیست که تلاش آنها را نادیده گرفته و برای آینده‌شان فکری نکنیم.

معاون رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: 25 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف در حال فعالیت هستند که از این تعداد 13 هزار نفر آن در صف استخدام قرار دارند و بعد از 10 سال فعالیت، باید برای برطرف کردن مشکل آنها کاری انجام داد.

احمدی میانجی با بیان اینکه مشکل بیمه تمام کارکنان شوراهای حل اختلاف حل شده است، عنوان کرد: باید تکلیف این تعداد جوان مشخص شود و در تلاش هستیم تا پایان امسال عقب‌افتادگی ابتدای سال تاکنون را جبران کنیم.

رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف بیان کرد: در خشکسالی مالی قرار داریم که این سبب مشکلاتی برای دولت شده و با اینکه تقاضای استخدام 30 درصد از اعضای شوراهای حل اختلاف را به مجلس دادیم، تنها با 20 درصد آن موافقت شد.

احمدی میانجی با بیان اینکه مشکل استخدام نیروهای شورای حل اختلاف تنها به دست نمایندگان مجلس قابل برطرف شدن است و جز اختیارات دولت نیست، گفت: در زمان تعیین بودجه قرار داریم و باید این مسئله را از نمایندگان مجلس مطالبه کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت پاسخگوی مشکلات و موانع نیست و باید انتظارات را متناسب با امکانات درنظر بگیریم اما آینده شورای حل اختلاف روشن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=717563
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد