۸ سال پیش

موضوع اشتغال روستائیان در اولویت اقدامات بنیاد مسکن قرار گیرد
اطلاعات بیشتر

 

 معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه کار و اشتغال روستایی نیز ورود پیدا کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق پورمهدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار داشت: عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف بویژه در زلزله ارسباران بسیار چشمگیر بوده و اجرای طرح هایی چون بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، اجرای پروژه های مسکن مهر و صدور اسناد مالکیت نشان از ماهیت چند وجهی بنیاد مسکن است.
وی در ادامه تصریح کرد: با وجود این اقدامات قابل تقدیر و بدلیل ظرفیت های بالای بنیاد مسکن انتظار دارین این مجموعه در حوزه توسعه استان بویژه اشتغال روستائیان بیش از پیش ورود کند و معاونت عمرانی استانداری نیز آمادگی کامل برای همکاری همه جانبه را در این خصوص دارد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به ظرفیت های خیران استان نیز اشاره کرد و افزود: از مدیر کل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز انتظار توجه جدی به این ظرفیت ها وجود دارد چرا که خیران استان که تعداد آنان نیز قابل توجه است، در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و باید توان جمعیت های خیریه ای مانند مهندسان خیر در توسعه همه جانبه بکار گرفته شود.
پورمهدی توجه به تحقق اهداف اقتصاد مقاوتی را از دیگر اولویت های بنیاد مسکن برشمرد و گفت: وضعیت منابع و نحوه تخصیص اعتبارات بر همه مشخص است و بر اساس کمبودهای موجود در این خصوص نهادهایی مانند بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی باید از ظرفیت های خود برای پیشبرد امور توسعه ای استان بهره گیرند و بسته شدن پرونده مسکن مهر محول شده به بنیاد مسکن نیز از جمله اموری است که باید تا نیمه نخست سال آینده به سرانجام برسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=553847
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد