• ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت صنایع پوشش ایران

استخدام شرکت صنایع پوشش ایران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت صنایع پوشش ایران

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت صنایع پوشش ایران - 16 آذر 1401

آگهی 16 آذر 1401: استخدام شرکت صنایع پوشش ایران
صنایع پوشش ایران به ‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، از افراد واجد شرایط (بومی شهرستان‌های رشت و حومه، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، خمام، شفت و آستانه اشرفیه) افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت نیروی قرارداد معین در گیلان دعوت به همکاری مینماید. 
مهلت ثبت نام تا 26 آذر 1401 تا 6 دی 1401 تا 16 دی 1401 می باشد.

خبر 7 دی 1401: اصلاحیه و تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت صنایع پوشش ایران
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز جمعه 16 دی‌ماه 1401 تمدید شده و برگزاری آزمون به روز جمعه 7 بهمن‌ماه 1401 موکول گردیده است. مشاهده اصلاحیه ...

شرایط عمومی
الف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه/ گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه
برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل موردنظر؛
ث– دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم؛
ج– داشتن سلامت جسم ی و روانی و توانایی برای انجام کار ی که بکارگیری میشوند؛
چ– عدم اعتیاد به مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرا ی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولت ی و سازمانهای وابسته به دولت و شركتهای خصوصی و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، در زمان انجام آزمون الزامی است؛
تبصره ۱ :مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذی رفتهشده نها یی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون است.
تبصره ۲ :نحوه تشخیص شرایط افراد ابتدا بر اساس خود اظهاری است. چنانچه حسب استعلام های انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگز ین خواهند شد.
ر– دارا بودن حداکثر بیست وهشت (۲۸) سال برای دارندگان مدرک تحصی لی دیپلم (متولدین ۱۳۷۳٫۰۹٫۰۱ به بعد) و حدا کثر سی سال (۳۰ ) سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم(متولدین ۱۳۷۱٫۰۹٫۰۱ به بعد) و حداکثر سی و دو سال (۳۲) سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی(متولدین ۱۳۶۹٫۰۹٫۰۱ به بعد) و حداکثر سی و پنج سال (۳۵) سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد(متولدین ۱۳۶۶٫۰۹٫۰۱ به بعد)
تبصره ۳ :به ازای تعداد ماه های سربازی به سن متقاضیان اضافه می گردد.
تبصره ۴ :متقاضیان مشمول ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرط داشتن توانایی جسمی و فیزیکی متناسب با شرایط کار و با درخواست هیئت مدیره صنایع پوشش و تائید مدیرعامل به شرط حداکثر سن، ۵ سال اضافه میگردد. 
شرایط اختصاصی
الف: متقاضیان حتماً باید بومی شهرستان های رشت و حومه، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، خمام، شفت و آستانه اشرفیه باشند بود.
ب: رشته های تحصیلی مورد نیاز، بر اساس رشته های تحصیلی مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل خواهد .
تبصره 1: مدارک تحصیلی مقطع دیپلم مورد تائید وزارت آموزش و پرورش و مدارک تحصیلی دانشگاهی مؤسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ملاک عمل خواهد بود.
تبصره 2: چنانچه وزارت علوم تحقیقات و فناوری بنا بر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش است.
تبصره 3: داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، یکسان با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون گرایش خاصی ذکر شده باشد صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند؛ اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت همه گرایش ها در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت بدون گرایش در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفاً آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر است. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع، تحصیلی رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
ج- برای عنوان شغل، نگهبان، معافیت پزشکی پذیرفته نیست. همچنین دارا بودن شرایط مناسب جسمانی و برخورداری کامل از سلامتی بینایی شنوایی و گفتاری الزامی میباشد.
د- قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد، تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
1- زبان و ادبیات فارسی
2- معارف اسلامی
3- زبان انگلیسی عمومی
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
5- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet Excel ،PowerPoint، Word)
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون، عمومی آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.

مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه 16 آذرماه تا پایان روز شنبه 26 آذرماه انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان، فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه می شود داوطلبین، محترم قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
- عکس 4*3 تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح مشخص و فاقد اثر مهر منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتى الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات، فوق اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های بکارگیری، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تأکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2. کارت ملی : داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول، سامانه بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/000/000 ریال به عنوان بخشی از هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 10/000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز است.
«توکن پرداخت»، کد منحصربه فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد . لذا ضروری است، داوطلبین این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این، کد با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت، هزینه امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر می بایست از منوی آزمون در (صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات، درخواستی اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری / توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات، درخواستی دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.
تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه، پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
د) شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله 1: بارگذاری مدارک
در این بخش مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری میگردد.
مرحله 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت میگردد.
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه میگردد.
مرحله 4: سابقه کار
در این مرحله، در صورت داشتن سابقه کار مرتبط در عنوان شغلی ذکر شده در بخش هشتم، دفترچه وارد می شود.
مرحله 5: شغل مورد درخواست
در این مرحله سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود انتخاب نماید.
تذکر: داوطلب فقط حق انتخاب یک شغل را خواهد داشت.
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت است.
محل دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه ذکر میگردد.
مرحله 7: کد رهگیری
تأکید میگردد صرفاً در صورتی ثبت نام فرد به پایان میرسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.
ه) ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش ویرایش اطلاعات اقدام به «ویرایش اطلاعات» ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم درصورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود حتماً می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 16 دی ماه 1401 در شهر رشت برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای، آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فهرست شغلها، شرایط احراز مشاغل و ظرفیت پذیرش
ردیف عنوانشغل شرایط احراز پذیرش ظرفیت
مقطع تحصیلی رشته تحصیلی-گرایش مرد زن
1 نگهبان* دیپلم و فوق دیپلم کلیه رشته ها 3 0
2 کارگر)برق( دیپلم قدرت -الکترونیک 24 0
3 کارگر(مکانیک) دیپلم سیالات -طراحی جامدات -
تأسیسات
24 0
4 تکنسین برق فوق دیپلم برق کلیه گرایش ها 6 1
5 تکنسین مکانیک فوق دیپلم مکانیک کلیه گرایش ها 8 0
6 نساج دیپلم نساجی 8 12
7 تکنسین نساجی فوق دیپلم تکنولوژی نساجی 2 4
8 مهندس برق کارشناسی یا کارشناسی ارشد قدرت -الکترونیک 1 0
9 کارشناس برنامه ریزی تولید کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 1 0
10 آزمایشگاه کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی نساجی گرایش
مهندسی شیمی نساجی
0 2
11 مهندس نساج کارشناسی یا کارشناسی ارشد تکنولوژی نساجی 1 0
12 مهندس کامپیوتر کارشناسی یا کارشناسی ارشد کامپیوتر کلیه گرایشها 1 0
13 حسابدار کارشناسی یا کارشناسی ارشد حسابداری کلیه گرایشها 1 1
14 مهندس مکانیک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک سیالات 2 0
15 کارگرساده** دیپلم کلیه رشتهها 23 0
16 نظافتچی دیپلم کلیه رشتهها 3 0

*معافیت پزشکی خدمت برای عنوان شغل نگهبان پذیرفته نیست
**برای استخدام شغل کارگر، ساده در صورت راه یابی به مراحل، بعد رشته های نساجی و مکانیک در اولویت هستند

ردیف عنوان مواد آزمون تخصصی
1 نگهبان آمادگی دفاعی - دانش سیاسی و اجتماعی
2 کارگر)برق( ریاضی - فیزیک - الکترونیک
3 کارگر(مکانیک)

ریاضی - فیزیک - تأسیسات مکانیکی

4 تکنسین برق بررسی سیستم های قدرت - مدارهای الکتریکی - ایمنی در برق - الکترونیک کاربردی 
5 تکنسین مکانیک

استاتیک و مقاومت مصالح - انتقال حرارت - ترمودینامیک - مکانیک سیالات

6 نساج

صنایع نساجی - ریسندگی - رنگرزی - بافندگی

7 تکنسین نساجی

فیزیک الیاف - علوم الیاف - ریسندگی - رنگرزی

8 مهندس برق

مدارهای الکتریکی 1و2 - الکترونیک 1 و 2 - سیستمهای کنترل خطی - ماشینهای الکتریکی ۱و۲

9 کارشناس برنامه ریزی تولید

کنترل پروژه - آمار و احتمال - اقتصاد مهندسی - کنترل موجودی - تحقیق در عملیات

10 آزمایشگاه

شیمی فیزیک - علم الیاف - فیزیک الیاف - بافندگی - رنگرزی

11 مهندس نساج

شیمی فیزیک - علم الیاف - فیزیک الیاف - بافندگی - رنگرزی

12 مهندس کامپیوتر

ساختمان داده - طراحی الگوریتم - سیستم عامل- معماری کامپیوتر - برنامه نویسی

13 حسابدار اصول حسابداری - حسابداری میانه 1و 2 - حسابرسی - حسابداری صنعتی - مدیریت مالی 
14 مهندس مکانیک

ترمودینامیک - مکانیک سیالات - انتقال حرارت - مقاومت مصالح

15 کارگر ساده بدون سوال تخصصی
16 نظافتچی بدون سوال تخصصی
زمان برگزاری آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 16 دی ماه 1401 در شهر رشت برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای، آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تذکرات مهم
1. کسب حدنصاب علمی، هیچگونه حق بکارگیری برای داوطلب ایجاد نمی کند پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل، مصاحبه، گزینش معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
2. معاینات پزشکی و آزمون های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت میپذیرد لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب است.
3. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز صنایع پوشش ایران پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چند برابر ظرفیت بکارگیری تعیین شده اخذ و بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد؛ و در هر مرحله از آزمون اعلام نتایج اولیه مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
4. داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت مجوزهای بکارگیری مکلف اند مستندات مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه که متعاقباً از سوی صنایع پوشش ایران اعلام خواهد شد ارائه نمایند.
5. زمان انعقاد قرارداد پذیرفته شدگان نهایی پس از سیر کلیه مراحل، بکارگیری توسط صنایع پوشش ایران تعیین میگردد.
6. پذیرفته شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی و در قالب نیروی قراردادی معین خواهند بود.
7. پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.
8. صنایع پوشش ایران هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
9. پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات و محل اعلام شده است، لذا پذیرفته شدگان نهایی می بایست صرفاً با شرایط و مدرک تحصیلی و محل خدمت پذیرش شده، به کار در صنایع پوشش ایران مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده و یا درخواست انتقال محل خدمت پذیرفته نخواهد شد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2670892
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k