• ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی اعلام شد

نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تشریح نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی 

به گزارش ایران استخدام و به نقل زا خبرگزاری فارس، مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه به تشریح نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی و اداری قوه قضائیه پرداخت.

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، محسن برزوئی،مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: در راستای جذب و نگهداشت کارکنان دادگستری و کاهش اطاله دادرسی، فوق العاده‌ای به شرح جزء (9) بند (الف) تبصره (12) در قانون بودجه سال 1401 پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور اعمال و برقراری فوق العاده مذکور جلسات متعددی با حضور مسئولین ذیربط قوه قضائیه و مدیران و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای حقوق و دستمزد، برگزار و پس از بحث و تبادل نظر فراوان و انجام مباحث فنی و تخصصی، کیفیت و چگونگی برقراری فوق العاده مذکور تعیین و با ابلاغ مصوبه شورای حقوق و دستمزد، و وصول دستورالعمل نحوه برقراری فوق العاده یاد شده از سوی ریاست  قوه قضائیه، مقدمات اعمال و اجرای این فوق العاده مهیا شده است و احکام کارگزینی همکاران مشمول، با لحاظ فوق العاده مذکور در دست صدور است

برزوئی بیان داشت: این فوق العاده تحت عنوان " فوق العاده جذب و نگهداشت " در احکام کارگزینی کارکنان  ذیربط، درج و اعمال خواهد شد.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه اظهار داشت: صدور احکام همکاران به صورت متمرکز و توسط کارگزینی‌های اداری و قضایی قوه قضائیه و در کمترین زمان ممکن، با قید فوریت، صورت خواهد گرفت.

 برزویی اعلام کرد: همکاران مشمول این فوق العاده قضات، کارآموزان قضایی، کارمندان اداری رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین می باشند.

وی خاطرنشان کرد: این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی نیز خواهد بود. صدور احکام همکاران مشمول، با احتساب فوق العاده جذب و نگهداشت، به صورت متمرکز آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2632967
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد