• ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

نظام آموزش و پرورش ۲۲۰ هزار معلم کمبود دارد

نظام آموزش و پرورش ۲۲۰ هزار معلم کمبود دارد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

‌کمبود 220 هزار ‌معلم و 50 هزار نیروی پشتیبانی در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس گفت:با کمبود 220 هزار معلم و 50 هزار نیروی پشتیبانی مواجه هستیم که راه‌اندازی مدارس غیر انتفاعی راه حل جبران کمبود معلم است.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در دولت قبلی به ویژه در دوران کرونا، آموزش عشایر رها شده بود و بسیاری از آن‌ها از تحصیل باز ماندند.

وی با بیان اینکه عشایر به صورت فصلی مهاجرت دارند و معلمی برای آن‌ها دیده نشده بود، تصریح کرد: با توجه به بازگشت عشایر به استان، توجه به آموزش عشایر را مدنظر قرار دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: چادرهای آموزشی برای عشایر برپا شده و مربیان جهادی هم مشغول به کار شده‌اند.

فلاحی با تاکید بر اینکه هدف ما بازگرداندن دانش‌آموزان ترک تحصیل کرده به آموزش و تحصیل است، عنوان کرد: متاسفانه آمار جاماندگان از تحصیل زیاد است.

وی با بیان اینکه در بحث آموزشی گروه‌های غیر عشایر هم مشکلات زیادی وجود دارد، اظهار داشت: دولت قبل با کم کردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ضربه سنگینی به بدنه آموزش‌و‌پرورش وارد کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با کمبود 220 هزار نفر نیروی معلم و 50 هزار نیروی پشتیبانی مواجه هستیم، تصریح کرد: کلاس‌های بدون معلم یک ضعف بسیار بزرگ است.

فلاحی با بیان اینکه در بحث جبران کمبود معلم باید نیروهای ارزشی و جهادی پای کار بیایند، عنوان کرد: راه‌اندازی مدارس غیر انتفاعی راه حل جبران کمبود معلم است.

وی با تاکید بر اینکه باید از شیفت مخالف مدارس برای آموزش دانش‌آموزان استفاده شود، تصریح کرد: یک شیفته شدن مدارس سبب کمبود معلم شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شیفت مخالف مدارس دایر شود، معلمان می‌توانند برای بهبود وضعیت معیشتی خود در شیفت بعد از ظهر هم تدریس کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2594003
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد