۸ سال پیش

نقش مؤثر تعاونی‌ها و اشتغال خانگی زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی
اطلاعات بیشتر

 

یک کارشناس امور زنان گفت: ترویج اشتغال خانگی و تقویت تعاونی‌های زود بازده و کوچک که زنان در آنجا فعالیت می‌کنند در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار است و دولت باید در این زمینه‌ از نهادهای مردمی به ویژه از بسیج کمک بگیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


مریم ورزدار در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: نقش‌هایی که از سوی سازمان بسیج جامعه زنان برای بانوان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است بسیار نقش‌های جامع و خوبی است بحث اصلاح الگوی مصرف به ویژه در خانواده‌ها و نهادینه کردن آن توسط زنان موضوعی است که در این حوزه زنان می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند و مصرف کالاهای ایرانی نیز یکی دیگر از حوزه‌های جدی اقتصاد مقاومتی است که زنان می‌توانند به این عرصه کمک کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی نام نهادند نشانگر این است که ایشان دغدغه ثابتی در این زمینه دارند به گونه‌ای که برای نامگذاری سالانه تأکید می‌کنند این نام‌گذاری‌ها صرفا یک موضوع نمادین و شعاری نیست و نبایدبه بنر زدن و شعار دادن بسنده کنیم.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: دولت مدعی است که ستادهای اولیه تشکیل شده و زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی شکل گرفته اما به نظر بنده دولت به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه موفق عمل کند و باید از نهادهای مردمی به ویژه از بسیج در این زمینه کمک بگیرد چراکه بسیج رگ‌های حیاتی جامعه هستند و هر کدام از آنها به نوعی می‌توانند در هر قشر و سازمانی که حضور دارند چه در حوزه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و چه در حوزه بهره گیری از سرمایه‌های اجتماعی دولت را یاری کند و تنها راه گذر از این وضعیت اقتصادی نامطلوب که وضعیت معیشتی مردم را تحت تأثیر قرار داده و جزو دغدغه‌های چندین ساله مقام معظم رهبری است این است که همه دست به دست هم دهند و وظایفی را که در حوزه اقتصاد مقاومتی بر عهده آنها گذاشته شده به خوبی ایفا کنند.
ورزدار گفت: زنان به عنوان تأثیرگذارترین اعضای جامعه در سطح خانواده و جامعه می‌توانند در این حوزه بسیار فعال عمل کنند حتی در عرصه تولیدات داخلی می‌توانند بسیار مؤثر باشند، ترویج اشتغال خانگی و تعاونی‌های زود بازده و کوچک عرصه‌هایی است که زنان همواره در این عرصه‌ها موفق عمل کردند و به نظر می‌رسد اگر زنان در این عرصه نیز پیشگام باشند موفقیت صد چندانی را در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571130
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد