۷ سال پیش

نیازهای آموزش و پرورش در بخش حمایت از نیروی انسانی و مدارس گسترده است
اطلاعات بیشتر

 

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت به رغم برخی کاستی‌ها بیشترین گروه سنی لازم التعلیم را تحت پوشش قرار داده است.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا منطقه البرز، علی زرافشان امروز(18اردیبهشت)، در مراسم تجلیل از معلمان منتخب نواحی 4 گانه آموزش و پرورش کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزارشد، اظهارکرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران به کسب دانش اهمیت ویژه‌ای می‌دهند زیرا باور دارند که تعلیم و تربیت زمینه ساز رشد، تعالی، استقلال و توانمندی کشور است.
وی افزود: خوشبختانه امروز، با تلاش معلمان، نظام تعلیم و تربیت در جایگاه خاصی قرار گرفته که دیگر کشورها به ما تبریک می گویند.
این مسئول در ادامه به نقش و جایگاه معلم در دین مقدس اسلام و قرآن کریم پرداخت و یادآور شد: جامعه ما نیاز به ترویج اندیشه تفکری معلم شهید استاد مطهری دارد تا مسیر علم و دانش را با نگاهی تخصصی البته با توجه به نیاز و شرایط جامعه طی کند.
زرافشان ابراز کرد: خوشبختانه این مهم در بین معلمان به میزان قابل توجهی نهادینه شده است و امروز معلمان به دانش آموزان درس دینداری و تربیت بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی را می‌آموزند تا در کنار مطالب درسی به افرادی توانمند و متعهد در آینده تبدیل شوند.
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از همه معلمان مدارس کشور به عنوان معلم نمونه یاد کرد و گفت: معلمان ایرانی در شرایط دشوار و با حداقل امکانات و تجهیزات کار می کنند در حالی که خروجی کلاس آنان تربیت دانش آموزان المپیادی در رشته‌های مختلف علمی و همچنین فعالیت چشمگیر آنان در امور فرهنگی - قرآنی است.
وی تاکید کرد: با وجود مشکلات فراوان در سیستم آموزش و پرورش و به رغم مشکلات زیاد، معلمان در مدارس کشور با تمام قوا در فرآیند تعلیم و تربیت کار می کنند که تلاش و همت والای آنان قابل تقدیر است.
این مسئول در ادامه به حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: نیازهای این وزارتخانه در بخش حمایت از نیروی انسانی و مدارس گسترده است که ضرورت دارد همگان به این وزارتخانه به عنوان تولید کننده فکر و اندیشه در کشور، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
زرافشان در پایان با اشاره به اینکه البرز دارای شرایط سختی در حوزه آموزش و پرورش است یادآور شد: ایران کوچک در این بخش نیاز به حمایت دارد تا بتواند چالش‌های موجود را که در عرصه تعلیم و تربیت با آن مواجه است با تعامل و همراهی مدیران این استان برطرف کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد