۷ سال پیش

هدف‌گذاری ایجاد ۴۵۰۰ شغل جدید در حوزه گردشگری گلستان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ایجاد 4 هزار و 500 شغل جدید در حوزه گردشگری گلستان هدف‌گذاری شده است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سعید مازندرانی در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه ظرفیت‌های خالی اشتغال گلستان با اجرای طرح تکاپو فعال می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون دغدغه تمام مسوولان گلستان و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، بیکاری است.
وی یادآور شد: در دیدار هفته گذشته مجمع نمایندگان گلستان استاندار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر حل معضل بیکاری گلستان تأکید شد.
مازندرانی افزود: هم‌اکنون نرخ بیکاری گلستان بالاست و حل آن نیاز به عزم ملی دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال نیازمند همگرایی است، ادامه داد: طرح تکاپو طرح جدیدی نیست و با تکیه‌بر واقعیت‌های موجود به‌عنوان طرح رونق و پیشران برای فعال کردن ظرفیت‌های خالی اشتغال در استان اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح نیازمند کمک دستگاه‌ها، مردم و مسئولان است، اضافه کرد: گلستان در حوزه شیلات، طیور، گردشگری و IT، ظرفیت‌های بسیاری برای اجرای طرح تکاپو دارد.
مازندرانی تصریح کرد: در مرحله نخست ایجاد 4 هزار و 500 شغل جدید در حوزه گردشگری گلستان هدف‌گذاری شده است تا با کمک این طرح بتوانیم بخشی از معضل بیکاری گلستان را حل کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655520
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد