• ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

هدف ایجاد بیش از ۳۴ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه

هدف ایجاد بیش از ۳۴ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تحقق 105 درصدی ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای سال جدید بیش از 34 هزار و 500 فرصت شغلی را هدفگذاری کرده ایم تا در استان ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از هدفگذاری برای ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مختار احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بنا دارد وعده تحقق ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را اجرایی کند، گفت: امسال نیز تحقق این وعده با جدیت دنبال خواهد شد و سهم کرمانشاه از این تعداد ایجاد بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با دستگاه‌های مختلف داشتیم، سهم هر دستگاه و برش شهرستانی ایجاد شغل در سطح استان نیز مشخص شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته اشتغالی که در سامانه "رصد" ثبت می‌شود راستی آزمایی خواهد شد، عنوان کرد: هدف اصلی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار است.

احمدی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما ایجاد اشتغال همراه با بیمه با هدف امنیت شغلی و کاهش مشکلات اجتماعی است که برنامه‌های متعددی نیز در این زمینه داریم.

وی هچنین بر لزوم حفظ اشتغال موجود در استان و جلوگیری از ریزش نیروی کار تاکید و خاطرنشان کرد: برای این منظور باید با جدیت برای تحقق شعار سال خصوصا بخش رشد تولید تمرکز کنیم.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به هدفگذاری ایجاد ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی در استان در سال گذشته داشت و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد بیش از  ۴۸ هزار و ۳۰۰  شغل در استان بودیم که بیشتر از تعهد اعلام شده بود و تحقق ۱۰۵ درصدی به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: دستگاه‌ها تا  پایان فروردین ماه امسال فرصت دارند مشاغلی که در سال گذشته ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند و از همین رو احتمال افزایش آمار اشتغال ایجاد شده در استان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2720814
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد