۷ سال پیش

هزینه ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری پائین‌تر از دیگر صنایع است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: اشتغال پایدار از طریق سرمایه‌گذاری در گردشگری باید با جدیت دنبال شود، چون هزینه ایجاد یک فرصت شغلی در این صنعت به مراتب بسیار پائین‌تر از دیگر صنایع است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، «رضا علیزاده» در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت گردشگری که با حضور جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های گردشگری استان برگزار شد، ایجاد امنیت برای گردشگران را یک ضرورت خواند و گفت: شادکامی و شادمانی مردم در گرو احساس امنیت است.
وی با بیان این‌که در مناسبات داخلی و خارجی، امنیت و گردشگری دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند، گفت: امنیت و گردشگری در تعامل دوجانبه می‌توانند تأثیر افزایشی و هم تأثیر کاهشی داشته باشند.
علیزاده با تأکید بر این‌که تلاش دولت تدبیر و امید ایجاد آسایش برای مردم و نقش‌آفرینی ملت در ساختن ایرانی آباد است، گردشگری صنعتی مهیج و مردمی است که نشاط عمومی را مهیا می‌کند.
این مسئول گیلان را استانی موفق در امر گردشگری دانست و افزود: صیانت از حقوق گردشگران و نیز برقراری امنیت این موفقیت را محقق کرده است.
وی اقتصاد گردشگری را به‌علت ویژگی‌هایی مانند اتکا به تولید داخلی، درون‌زایی و ارتباط با اقتصادهای کوچک و فراگیر، امری مهم و موثر در ارتقای اقتصاد مقاومتی معرفی و خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های زیاد استان گیلان در زمینه طبیعت بکر، زراعت مستمر، جاذبه‌های گردشگری متعدد و صنایع‌دستی غنی نقش موثری در شکوفایی اقتصاد مقاومتی دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با تأکید بر جدیت در اقدام و عمل افزود: رونق اقتصادی و اشتغال پایدار از طریق سرمایه‌گذاری در گردشگری باید با جدیت دنبال شود، چون هزینه ایجاد یک فرصت شغلی در صنعت گردشگری به مراتب بسیار پائین‌تر از دیگر صنایع است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588804
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد