۷ سال پیش

واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان فراموش نشود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 بازرس کانون بازنشستگان شهر تهران با اشاره به وعده‌های دولت و سازمان تامین اجتماعی در خصوص واریز مابه‌التفاوت مستمری فرودین و اردیبهشت، تاکید دارد که شرایط معیشتی بازنشستگان این بلاتکلیفی را ملال‌آور کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


«حسن ایزدان» در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛ با اعلام این مطلب، اظهار داشت: با توجه به اینکه معاش بازنشستگان به شدت متاثر از تورم و افزایش افسار گسیخته اقلام مصرفی است، دولت باید هرچه سریعتر تکلیف پرداخت مابه‌التفاوت افزایش مستمری فرودین و اردیبهشت را روشن کند.
ایزدان این انتظار را ملال‌آور توصیف کرد و افزود: سخنگوی دولت پس از اعلام افزایش 14 درصدی مستمری بازنشستگان در سال 95 تاکید کرد مابه‌التفاوت فرودین و اردیبهشت در خرداد و تیر واریز می‌شود، اما تاکنون به این وعده‌ها عمل نشده است.
بازرس کانون بازنشستگان شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد؛ همانطور که سازمان تامین اجتماعی با چراغ سبز دولت طلب داروخانه‌ها را پرداخت کرده است به همان ترتیب طلب بازنشستگان را پرداخت کند و آن را به دست فراموشی نسپارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643146
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد