۷ سال پیش

وام اشتغال‌زایی به ۱۰۰۰ مددجوی کمیته امداد پرداخت می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در سال جاری وام اشتغال‌زایی با تأمین منابع مالی بانک‌ها به یک هزار مددجوی کمیته امداد پرداخت می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید منصور برقعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین که در مراسم نمازخانه این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد ظرفیتهای خوبی دارد که می‌توان در کمک به مددجویان از آن استفاده کرد.
وی عنوان کرد: قزوین در بین استان‌های دیگر در جذب خیران و نیکوکاران برای کمک به محرومان و مستضعفان جامعه موفق عمل کرده و توانسته عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به تغییر و تحول مدیران کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: مسئولانی که سال‌ها براساس معیارهای این نهاد مسؤولان اداره کمیته امداد را داشتند و زمان مدیریت آن‌ها از یک زمان مشخصی طولانی‌تر شود، جابه‌جایی‌ها صورت می‌گیرد.
برقعی بیان کرد: جابه‌جایی مدیران در کمیته امداد امام خمینی یک امر بدیهی است و آن‌ها در نهادی و در سطح دیگری انجام وظیفه کرده و راستای رفع مشکلات محرومان جامعه همت می‌کنند.
وی یادآور شد: مدیرانی که تجربه‌های خوبی را در زمینه مدیریت کسب کرده باشند آن‌ها برای اداره‌کل کمیته امداد دیگری می‌روند تا بتوانند با اندوخته‌هایی که دارند بتوانند آن نهاد را اداره کنند.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به اینکه یک میلیون و 750 هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند، بیان کرد: این آمار یک میلیون خانوار زن سرپرست شامل می‌شود که نهاد فوق خدمات مختلفی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.
برقعی به بودجه 95 کمیته امداد امام خمینی تدوین شده اشاره کرد و گفت: این بودجه براساس اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تنظیم شده تا بتواند موفقیت‌های خوبی را در زمینه رفع مشکلات و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد را کسب کند.
وی توسعه‌ اعطای وام قرض‌الحسنه به مددجویان از طریق صندوق قرض‌الحسنه ولایت که با سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران شکل گرفته است را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در سال جاری عنوان کرد.
قائم‌مقام کمیته امدد امام خمینی کشور با بیان اینکه در سال جاری از سوی منابع بانکی برای یک هزار ظرفیت شغلی برنامه‌ریزی کردیم، مطرح کرد: اگر مسؤولان مربوطه دولت تدبیر و امید منابع پیش‌بینی شده را در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار دهند وام‌های قرض‌الحسنه در راستای اشتغال‌زایی به مددجویان کشور ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659122
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد