۷ سال پیش

وام های اشتغال زایی به نخبگان و فارغ التحصیلان پرداخت شود
اطلاعات بیشتر

 

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت پرداخت یارانه بخش تولید از سوی دولت گفت:باید به نخبگان و فارغ التحصیلان کشور وام های اشتغال زایی پرداخت کرد، که این افراد با کارآفرینی محصول ملی را افزایش دهند.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه تخصیص منابع برای تأمین هزینه‌های جاری اولویت نخست نظام دولتی است، گفت:همواره در اولویت‌بندی‌ها، پرداخت منابع به بخش تولید تحت‌الشعاع هزینه‌های جاری دولت قرار گرفته است و اگر با اتخاذ سیاست‌های کلان اقتصادی و مالیاتی مزیت‌های بی‌شماری که اکنون به سمت بخش‌های غیرمولد می‌رود را مهار و به سمت تولید هدایت می‌کردیم نیازی به پرداخت یارانه به این بخش نبود.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:جهت‌گیری منابع از بخش‌های غیرمولد اقتصاد که با سودهای سرشار و بدون ریسک فعال است،  باید به سمت بخش تولید باشد.
وی افزود:اتخاذ برخی سیاست‌های نادرست حتی موجب سوق دادن منابع تولید به سمت بخش‌های غیرمولد شده است. نظام مالیاتی کشور نیز از کارآمدی لازم برای شناسایی و اخذ مالیات از فعالیت‌های تجاری خاکستری برخوردار نیست تا تعادلی بین زمان بازگشت سرمایه در بخش تولید و سایر بخش‌های غیرمولد ایجاد شود.
دولت باید با پرداخت یارانه و کاهش سود تسهیلات بانکی به مشاغل خرد کمک کند
سبحانی فر با بیان اینکه طی چند سال اخیر دولت همواره تنگناهای تخصیص منابع به بخش مولد را داشته و اخیرا نیز بیشتر شده است، ادامه داد: با این روند هر چقدر هم که منابع در بودجه یا قانون هدفمندی برای حمایت از بخش تولید درنظر گرفته شود، این پیش‌بینی‌ها نیز محقق نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان دانشگاهی به دلیل عدم سرمایه گذاری امروزه فاقد شغل هستند، اظهار داشت: می توان در یک چارچوب درست و تعریف شده به نخبگان و فارغ التحصیلان کشور وام های اشتغال زایی پرداخت کرد، که این افراد بتوانند هم با کارآفرینی محصول ملی را افزایش دهند و هم اینکه از کشور خارج نشوند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:حمایت های دولت از تولید باید به پرداخت یارانه، سود تسهیلات بانکی برای نوسازی ماشین آلات و نیز پرداخت های جزئی به مشاغل خرد اختصاص یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596067
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد