۷ سال پیش

ورود ۴ هزار نیروی تربیت بدنی به مدارس در سال تحصیلی آینده
اطلاعات بیشتر

 

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ورود ۴ هزار نیروی تربیت بدنی و سلامت به مدارس کشور در سال تحصیلی آینده خبر داد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت  آموزش و پرورش  در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص تأمین نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی و سلامت برای سال تحصیلی آینده گفت: قریب به ۴ هزار نیروی تربیت بدنی از اول مهر به جمع معلمان تربیت بدنی این مدارس می پیوندند. فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کردند جزو این گروه قرار دارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین نیروی انسانی کارآمد از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار کرد: در صورتی که آموزش و پرورش برنامه ای برای تأمین نیروی انسانی در نظر بگیرد به طور قطع نیروی تربیت بدنی و سلامت جزو  سهمیه ها منظور شده و برای اخذ مجوز آن  تلاش می کنیم.
حمیدی با اشاره به اینکه با این تعداد نیرو برای ساماندهی ساعت تربیت بدنی در مدارس برنامه ریزی انجام شده است گفت: برای توانمندسازی ارائه الگوهای برتر تدریس دوره های آموزشی ویژه نیروهای تربیت بدنی در تابستان در نظر گرفته شده است.
معاون تربیت بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در تابستان علاوه بر توجه به ارتقای عملکرد نیروی انسانی به بحث فضا و تجهیزات ورزشی نیز  نگاه ویژه ای شده و در جهت ارتقای کیفیت آن برنامه های متفاوتی داریم.
وی یادآور شد: در پروژه مهر نیز تجهیز فضاهای ورزشی یکی از رویکرد های اصلی به شمار می رود بنابراین با توجه به افزایش ساعت درس تربیت بدنی در مدارس و اقدامات انجام شده برای کیفیت بخشی آن چشم اندازی مثبت از وضعیت تربیت بدنی برای سال تحصیلی آینده پیش‌بینی می کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=629369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد