• ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

وزارت بهداشت با کمبود ۶۰ هزار نیرو مواجه است

وزارت بهداشت با کمبود ۶۰ هزار نیرو مواجه است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مجوز جذب چه تعداد نیرو به وزارت بهداشت داده می شود؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حال حاظر با کمبود 60 هزار نیرو در حوزه بهداشت مواجه هستیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، از تدوین نسخه ۰۳ پزشک خانواده خبر داد و گفت: وزارت بهداشت مصر است که برنامه پزشک خانواده در سال آینده برای جمعیت شهری اجرا شود که بالغ بر ۵۲ میلیون نفر برآورد می‌شوند.

دکتر حسین فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت توسعه برنامه پزشک خانواده شهری، گفت: نسخه ۰۲ برنامه پزشک خانواده مورد بازنگری و ویرایش قرار گرفت، تغییرات جدید به برنامه اضافه شد و بحث‌های مربوط به جوانی جمعیت هم به آن اضافه شد و نسخه پزشک خانواده به‌روز شده و به نسخه ۰۳ تغییر یافت.

وی افزود: وزارت بهداشت مصر است که برنامه پزشک خانواده در سال آینده برای جمعیت شهری اجرا شود که بالغ بر ۵۲ میلیون نفر برآورد می‌شوند. آنچه که مانع اجرای این برنامه بوده است، وضعیت اعتباری و تامین بودجه آن است که باید اعتبارات لازم برای اجرای این برنامه دیده شود. در زمینه برآورد اعتباری اجرای نسخه ۰۳ برنامه پزشک خانواده در حال نهایی کردن کارها هستیم و سازمان برنامه و بودجه آن را اعلام خواهد کرد.

فرشیدی گفت: در عین حال آنچه که در پزشک خانواده به دنبال آن هستیم، این است که از طریق خرید خدمت و با واسطه‌گری بیمه‌ها کار را انجام دهیم.

فرشیدی در عین حال درباره وضعیت کمبود نیرو در حوزه بهداشت کشور و برنامه‌ها برای استخدام نیرو نیز گفت: به طور کلی حدود ۶۰ هزار ردیف خالی در حوزه بهداشت داریم. در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار نفر در حوزه بهداشت کشور شاغل هستند و حدود ۶۰ هزار ردیف هم در بهداشت ردیف خالی داریم. در عین حال باید دید که برای سال آینده در جهت استخدام نیرو سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی، مجوز جذب چه تعداد نیرو را به ما خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2669855
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد