۷ سال پیش

وضعیت نامعلوم مستمری‌های بازنشستگان در سال ۹۵
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 یک فعال صنفی کارگری گفت: مستمری فروردین ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در حالی بدون افزایش پرداخت شد که دولت افزایش قیمت ها را در بسیاری از بخش های اعمال کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


«بهروز روح بخش» عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تهران درخصوص روز کارگر و مطالبات بازنشستگان در گفتگو با ایلنا، گفت: کارگران بازنشسته مطالبات زیادی از دولت دارند که مهم‌ترین آن این است که افزایش مستمری آن‌ها کمتر از تورم واقعی اقلام مصرفی کارگران نباشد.

روح بخش افزود: بازنشستگان انتظار دارند پس از سال‌ها تلاش میزان مستمریشان به حدی باشد که بتوانند حداقل‌های زندگی را برای خانواده خود فراهم کنند نه اینکه برای جبران پایین بودن مستمری مجبور شوند با کهولت سن به دنبال هر شغلی باشند زیرا حتی اگر حداقل مستمری به اندازه حداقل مزد به میزان  14 درصد افزایش یابد بازهم شکاف بین درآمد و هزینه های زندگی آنها پرنشده باقی‌خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه یکماه از سال جدید گذشته اما هنوز خبری از میزان افزایش مستمری بازنشستگان نشده است، گفت: وضعیت نامعلوم مستمری‌های سال 95 در حالی است که از همین حالا شاهد اعلام نرخ‌های جدید هزینه‌های زندگی هستیم و در این میان دولت نباید معاش مستمری بگیران را فراموش کند.

در عین حال این عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تهران با اشاره به ارائه تسهیلات کارا کارت گفت: نمی‌توان با عرضه تسهیلاتی مانند کارا کارت قدرت خرید کارگران بازنشسته را افزایش داد، زیرا سود این تسهیلات به سازمان ارائه دهنده می‌رسد و تولید کنندگانی که با این طرح، اجناس تولید شده خود را عرضه می‌کنند، می‌رسد نه بازنشسته‌ای که با محدود شدن انتخابش به کالای ایرانی مجبور است از تسهیلاتی با سود ۱۲ درصد که برای جامعه حداقل بگیر سود سنگینی است مایحتاج خود را تهیه کند.

روح بخش همچنین درباره مسابقه سلفی من و پدر کارگرم که سازمان تامین اجتماعی برگزار کرده است، گفت: همه از وضعیت زندگی کارگران باخبر هستند، کسانی که از زندگی مرفهی برخوردارند، می‌توانند عکس‌های زیبایی از زوایای متفاوت زندگی خود بگیرند، اما کارگران که در محرومیت به سر می‌برند از کدام زاویه زندگی خود عکس بگیرند که محرومیت‌های آن‌ها دیده نشود، حتی اگرهم کارگران عکس بگیرند چه اتفاقی می‌افتد و عکس قرار است گویای چه چیزی باشد؟

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581278
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد