۷ سال پیش

٣٧٠ نفر سهمیه آذربایجان غربی در استخدام آموزش و پرورش است
اطلاعات بیشتر

 

مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ٣٧٠ نفر از سهمیه ١٠ هزار نفری استخدام آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان غربی است.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «فریدون سیدمصطفوی» روز دوشنبه در آیین تكریم و معارفه روسای ادارات امور مشارکتهای مردمی ، اداره امور شاهد و ایثار گران و اداره تعاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: این استان از نظر تعداد نیروی انسانی جزو سه استان آخر کشور بود.
وی اضافه کرد: طی سفر وزیر به استان که امسال صورت گرفت با افزایش سهمیه استخدامی استان موافقت شد.
سید مصطفوی با اشاره به اخلاق مداری و خلاقیت به عنوان دو شاخصه مهم کار در این نهاد اظهار کرد: آموزش و پرورش نیازمند افرادی پایبند به ارزشهای انقلابی بوده و نیروهای غیر انقلابی در این نهاد جایگاهی ندارند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: خلاقیت در این مجموعه از ضروریات بوده و باید کارکنان همه به این مساله اهتمام داشته باشند تا بتوان مسایل موجود را با بهترین راهکارها در اسرع زمان حل و رفع کرد.
وی بیان کرد: ارتقای کیفی فعالیتهای این نهاد همچنان به مانند قبل در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.
سید مصطفوی افزود: بانک اطلاعات فرهنگیان نیز که در حال تکمیل و به روز رسانی بوده گامی در راستای تسریع در تصمیم گیریهای آتی است.
وی اظهار کرد: آموزش مستمر مدیران مدارس امسال در دستور كار قرار دارد و مجمع ٦٠ نفری مدیران مدارس نیز تشكیل شده است كه هر سه ماه یك بار جلساتی با آنها برگزار می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640092
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد