• ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

پذیرش ۲ برابری دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان طی سال جاری

پذیرش ۲ برابری دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان طی سال جاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم  افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


 

خبر 27 شهریور 98: پذیرش 2 برابری دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان طی سال جاری

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان از پذیرش ۲ برابری دانشجو در سال‌جاری در این دانشگاه خبر داد.

یحیی معروفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماموریت‌گرا، وظیفه تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش نیروی انسانی را برعهده دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به خیل عظیم معلمان بازنشسته آموزش و پرورش در آینده‌ نزدیک، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه الزامی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان از پذیرش ۲ برابری دانشجو در سال‌جاری در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه در دو پردیس دختران و پسران در سال تحصیلی جدید ۵۵۰ نفر دیگر را از طریق کنکور سراسری پذیرفته است‌.

معروفی با بیان اینکه رشته های تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان کردستان از ۴ رشته به ۷ رشته افزایش یافته است، رشته‌های علوم اجتماعی، جغرافیا، الهیات و کودکان استثنایی را از دیگر رشته‌های اضافه شده به این پردیس نام برد.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان اکنون بیکاری را به فرصت تبدیل کرده است چراکه بسیاری از دانشجویان نخبه با رتبه ۲ رقمی جذب این دانشگاه شده‌اند.

معروفی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان هر ساله ۵۰۰ نفر فارغ‌التحصیل تحویل آموزش و پرورش می‌دهد بنابراین این ظرفیت در استان باید افزایش یابد چون پذیرش ما متناسب با نیاز آموزش و پرورش است.

به گفته رئیس دانشگاه فرهنگیان آمار پذیرفته شدگان پردیس بنت الهدی دختران دانشگاه فرهنگیان سنندج در مهرماه سال گذشته ۱۳۳ نفر بوده که امسال با ۱۷۵ نفر پذیرش، رشد ۳۲ درصدی داشته است.

معروفی خاطرنشان کرد: پردیس شهید مدرس پسران دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال گذشته ۱۲۵ نفر ورودی سال اول داشته که مهر امسال این تعداد به ۳۷۴ نفر رسیده است که در این خصوص نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

وی از فعالیت ۳۲ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: همه دانشجویان این مرکز به محض قبولی در کنکور به استخدام آموزش و پرورش درآمده و معلم خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان گفت: استقبال رتبه‌های برتر کنکور سراسری برای جذب در این دانشگاه، پرداخت حقوق به دانشجویان از ابتدای پذیرش، استخدام رسمی بعد از فارغ‌التحصیلی، برخورداری از بیمه خدمات درمانی و بهره‌مندی از امکانات خوابگاهی و سلف سرویس از جمله مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

وی در پایان تصریح کرد: نرخ بالای بیکاری در جامعه موجب استقبال دانشجویان نخبه از دانشگاه فرهنگیان شده که تامین امکانات مناسب انسانی و کاربردی در این مکان علمی آموزشی ضرورت دارد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1546378
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k