۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کشور
اطلاعات بیشتر

 

مدیر تجهیز صنایع صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: صندوق کارآفرینی امید کشور در سال ۹۴ بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در کشور پرداخت کرده است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، کوروش فتحعلی در مراسم افتتاح یک کارگاه اشتغالزا در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید کشور در سال ۹۴ بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در کشور پرداخت کرده است.
وی افزود: حوزه فعالیت ما در زمینه کسب و کار خرد مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارفرمایانی که حداقل ۱۰ نفر را به کار گرفته باشند، شامل می‌شود.
مدیر تجهیز صنایع صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در سال گذشته ۶۰ هزار فرصت شغلی در کشور به وجود آمده و از آنجائی که حوزه نظارت نیز در حوزه کاری ما قرار دارد، پس از پرداخت تسهیلات، نظارت برای رصد ایجاد اشتغال انجام می‌شود و اگر افرادی که تسهیلات دریافت کردند در حوزه‌های دیگر دستگاه‌های اداری به موانعی برخورد کنند، حمایت می‌کنیم.
فتحعلی تصریح کرد: طرح‌های ما شامل قالیبافی، خیاطی،عروسک‌سازی و در بخش صنعت کارگاه‌هایی که ایجاد اشتغال کنند ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند و تسهیلات ما به صورت قرض‌الحسنه است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان هم در این مراسم گفت: ۲۶۹ طرح با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال و ۶۳۰ نفر اشتغال‌زایی در سال گذشته در صندوق امید کارآفرینی استان گلستان اجرا شده است.
حسن پهلوری افزود: در حوزه‌های خدماتی، گردشگری، کشاورزی و غیره نیز این صندوق تسهیلات قرض الحسنه پرداخت و اشتغال‌زایی کرده است.
مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: امروز کارگاه شیرینی پزی سنتی با سرمایه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی افتتاح می‌شود که میزان تسهیلات دریافتی توسط این کارگاه یک میلیارد ریال و اشتغال‌‌زایی آن ۴۵ نفر است که بیش از ۸۰ نوع از محصولات انواع شیرینی در این کارگاه تولید می‌شود.
جانعلی قورچایی افزود: در هفته دولت ۱۹۳ فقره پرونده تسهیلاتی با اعتبار ۹۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و ۴۴۰ نفر اشتغال‌زایی افتتاح خواهد شد.
قورچایی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی متولی اشتغال است و رویکرد ما در حوزه اقتصاد مقاومتی حمایت از طرح‌های خودپشتیبان، مشاغل خانگی، ایجاد گلخانه‌ها و خوداشتغالی است.
در حاشیه این مراسم غرفه‌هایی از تولیدات شهرستان گنبدکاووس توسط صندوق کارآفرینی امید برپا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659140
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد