۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خنجی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی خنج از پرداخت ۲ میلیارد ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان از ابتدای سال ۹۵ خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، احمد رستم‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، اظهار داشت: تسهیلات ۱۴ طرح اشتغالزایی توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷۰ طرح خودکفایی زیر نظر کمیته امداد شهرستان خنج فعال است، افزود: با بررسی اغلب طرح‌های خودکفایی این نهاد به‌صورت موفق اجرایی شده و از پایداری بیش از ۸۰ درصدی برخوردار است.
مدیر کمیته امداد خنج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ناظر فنی و کارشناسان اشتغال این نهاد از ۵۴۰ طرح خودکفایی بازدید کرده‌اند.
رستم‌پور بابیان اینکه فعالیت‌های خودکفایی این نهاد هر‌ساله با جدیت پیگیری می‎شود، ادامه داد: در سال جاری فعالیت‌های پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پیرامون طرح‌هایی که ضریب موفقیت مددجویان در آن بیشتر است  صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: بازدید از طرح‌های اشتغال به‌منظور بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مددجویان و کمک به آن‌ها در به ثمر رساندن طرح‌های اشتغال اجرایی می‌شود.
مدیر کمیته امداد خنج ایجاد شغل را مهم‌ترین وظیفه حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای خانواده‌ها دانست و افزود: از ابتدای سال ۹۴ تا پایان مردادماه ۹۵، ۹۰ طرح خودکفا شده که ۳۶ طرح در سال جاری بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد