۸ سال پیش

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان استان فارس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری فارس از انعقاد توافق با نهادهای مختلف استان خبر داد و گفت: هدف از انعقاد این توافق‌‌نامه‌ها بهبود اشتغال و محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی استان فارس است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


شبیر زارع خفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جهرم، از انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه توسعه مناطق محروم و روستاهای استان با شهرک‌های صنعتی، صندوق کارآفرینی امید، پست‌بانک، اداره تعاون روستایی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این توافقنامه‌ها در زمینه اشتغال و ارائه تسهیلات به افراد کارآفرین در روستاها منعقد شده است.
مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری فارس با تأکید بر ایجاد اشتغال در روستاها، گفت: با فراهم ساختن زیرساخت‌های اشتغال می‌توان جلو مهاجرت روستاییان به شهر و از شهرستان‌ها به مرکز استان را گرفت.
وی خاطرنشان کرد: دولت تلاش کرده با تشکیل تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی از مهاجرت بی‌رویه روستاییان جلوگیری کند به این شکل که در روستاهای با 25 خانوار یک میلیارد تومان و روستاهای با 200خانوار و بالاتر با توجه هزینه موردنظر طرح کارآفرین تسهیلات اعطا می‌کند.
زارع خفری تصریح کرد: این طرح‌ها باید در روستاها استفاده شود و مردمان روستا نیز در این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.
وی گفت: طرح‌های خوبی در راستای توسعه روستاها و مناطق محروم به کمیته سرمایه‌گذاری و اشتغال ارسال‌شده که امید است با تصویب آن بتوان به نتایج خوبی رسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555576
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد