۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات بانک ملی برای اشتغال‌زایی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات 62 میلیارد ریالی بانک ملی برای اشتغال‌زایی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرید محبی ظهر امروز در نشست با مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدماتی که کمیته امداد در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب داشته است اظهار کرد: کمیته امداد در همه نقاط کشور به یاری محرومان و مستضعفان شتافته است.
این مسؤول گفت: کمیته امداد در دورترین مناطق کشور حضوری مؤثر برای کمک به محرومان داشته و اکنون پس از گذشت این سال‌ها، این نهاد خدمتگزار مفتخر است در خدمت قشر مستضعف جامعه بوده و خدمات بزرگی را در حوزه‌های مختلف معیشتی و فرهنگی ارائه کرده است.
محبی به اهداف اصلی کمیته امداد در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: توانمند‌سازی در اولویت کارها و برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد تا با ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان با ارائه تسهیلات اشتغالزایی به ایجاد شغل و همچنین کمک به رونق تولید کمک شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدماتی که بانک‌‌ها در زمینه تسهیلات ارائه می‌دهند، افزود: 453 پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک ملی معرفی شده است.
محبی به اعتبار اختصاص یافته امسال بانک ملی به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بیش از 62 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی 10 تا 15 میلیون تومانی به مددجویان متقاضی پرداخت می‌شود.
محبی از تعامل و همکاری سازنده کمیته امداد با بانک‌ها خبر داد و گفت: این تعامل بستری مناسب برای رفع مشکلات مددجویان به خصوص در زمینه اشتغال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد به اعتبار اختصاص یافته سال 94 بانک ملی به کمیته امداد اشاره کرد و گفت:  در سال گذشته 53 میلیارد و 300 میلیون ریال مبلغ این تسهیلات بود که برای اشتغال‌زایی مددجویان زیر پوشش هزینه شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=666921
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد