۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان محصولات گلخانه‌ای
اطلاعات بیشتر

 

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات برای تولید محصولات گلخانه‌ای در استان اردبیل حمایت می‌کنیم.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اصغر پرتوی اظهار کرد: اعطای مرحله سوم تسهیلات سرمایه‌ای ردیف آب و کشاورزی صندوق توسعه ملی، مبلغ 2600 میلیارد ریال از محل منابع صندوق به صورت متمرکز با نرخ سود 14 درصد در سال انجام شده است.
وی گفت: این اعتبار از محل منابع داخلی بانک کشاورزی با نرخ سود ترجیحی 18 درصد در سال در سطح کشور با اولویت طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای و پرورش ماهیان دریایی در قفس در مناطق برخوردار اختصاص یافته است.
پرتوی افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 7 سال (شامل حداکثر دو سال مشارکت و 5 سال فروش اقساطی) خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط و دارای مجوزهای قانونی لازم برای تکمیل مدارک به منظور بهره‌مندی از تسهیلات یاد شده می‌توانند با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت‌های شهرستان‌های تابعه و اداره کل شیلات استان نسبت به پیگیری درخواستشان اقدام کنند.
پرتوی بیان کرد: تسهیلات یاد شده برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار صرفاً در مناطق برخوردار بوده و مدت جذب آن نیز نهایتا پایان مرداد ماه 95 است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585428
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد