۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی با اشتغال کمتر از ۱۰۰ نفر
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی با اشتغال کمتر از 100 نفر برابر مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا از قزوین، علی پرزحمت اعلام کرد: برابر مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت معدن و تجارت و به منظور فعالسازی، افزایش تولید و اشتغال واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، کلیه واحدهای تولیدی که زیر 100 نفر اشتغال دارند،  تسهیلات پرداخت می شود.
وی با اشاره به  نحوه ثبت‌نام  متقاضیان تسهیلات بانکی گفت : متقاضیان دریافت این تسهیلات بایستی ضمن مراجعه به سایت بهین یاب به آدرسwww.behinyab.ir  و با ورود به قسمت پنجره تامین‌مالی، بخش تسهیلات رونق تولید درخواست خود را ثبت کنند .
وی تشریح کرد : پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب، آندسته از واحدهایی که مشکلات نقدینگی دارند و با دریافت تسهیلات بانکی قادر به  فعال‌سازی واحد تولیدی، افزایش تولید و اشتغال خواهند بود، پس از تصویب در تسهیل رفع موانع تولید استان، به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
به گفته این مسئول به منظور پایش مستمر فرآیند، تمام اقدامات انجام شده در سامانه هماهنگ موجود درج خواهد شد تا در همه مراحل  پیش‌بینی شده  قابل مشاهده، پیگیری و دریافت گزارش باشد.
پرزحمت خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  به عنوان دبیرخانه  کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید، مسئولیت پیگیری روند تخصیص و پرداخت تسهیلات با براساس اقدامات انجام شده عهده‌دار خواهد بود و موارد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد .
وی از تمام واحدهای، تولیدی متقاضی تسهیلات که کمتر از 100 نفر اشتغال دارند، درخواست کرد ضمن مراجعه به سایت بهین‌یاب، هرچه سریع‌تر تقاضای خود را در سامانه  ثبت کنند تا پس از بررسی‌های لازم برای پرداخت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594534
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد