۷ سال پیش

پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیش از ۳ هزار نفر در استان کردستان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیش از ۳ هزارنفر دراین استان تاپایان سال ۹۴ خبرداد و گفت: تلاش برای حمایت از قشر کارگر همواره در اولویت است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگارمهر، احمد رشیدی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت آغاز هفته کارگر تشکیل شد، به اقدامات انجام شده این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد وگفت: ۸ هزار و ۵۱ مورد بازرسی سال گذشته از واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت.
وی بیان کرد: یک هزار و ۶۱۷ مورد درخواست مشاغل سخت داشتیم که با یک هزار و ۱۳۲ مورد آن موافقت شد.
وی به تعداد تشکل های کارگری و کارفرمایی تشکیل شده در استان اشاره کرد وافزود: در راستای احقاق حقوق کارگران ۹۸ تشکل کارگری و کارفرمایی دراستان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ تشکل کارگری و ۳ تشکل کارفرمایی سال گذشته ایجاد شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهارداشت: تاپایان سال گذشته تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری دراستان ۳ هزار و ۸۶ نفر ثبت شده است.
وی تعداد دادخواست های کارگری مربوط به اختلاف و مشکلات حوزه کاری را ۵ هزار و ۳۶۱ مورد ذکر کرد و افزود: ۴۰ درصد این دادخواست ها منجر به سازش و برای مابقی هم حکم صادر شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یکی از دغدغه های دولتمردان را حفظ اشتغال و کار موجود در کشور و به تبع استان خواند و اضافه کرد: سال گذشته ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و موانع تولید استان تشکیل شد و مسائل و مشکلات مربوط به ۶۵ واحد در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت.
رشیدی ادامه داد: در جلسات مذکور ۹۳ مصوبه در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تصویب و یک هزارو ۷۴۵ مورد اشتغال هم تثبیت شد.
وی با اشاره به وجود ۵۲ واحد تعاونی کارگری دراستان، گفت: این تعاونی ها در سال گذشته ۵۰۵ واحد مسکونی را به کارگران تحویل دادند.
وی  به عناوین نامگذاری روزهای این هفته اشاره کرد وگفت: کارگر، امام و انقلاب، کار، سلامت ونشاط اجتماعی، امید به آینده و تامین اجتماعی، کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، زنان، کاروتوسعه اجتماعی، کار، مهارت و معنویت و روزکاروکارگر عناوین روزهای این هفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به بیان برنامه های هفته کارگر دراستان پرداخت واظهارداشت: دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه دراستان، دیدار ازکارگران بستری شده در تامین اجتماعی و بازدید از واحدکارگری ونشست تخصصی هفته سلامت از جمله برنامه های هفته کارگر است.
وی بیان کرد: بازدید از دو کارگاه با حضور مسئولان و سخنرانی در جمع کارگران و اهدای گل، ارائه سایر خدمات و معاینه رایگان مراکز برای کارگران وخانواده آنها، حضور تیمی از استان در اجرای صعود مشترک کارگران کشور در شهر میمند از دیگر برنامه های این هفته است.
وی برگزاری جسن کارگری، دیدار با خانواده شهدای کارگر، غبارروبی مزارشهدای کارگر، برگزاری همایشی به مناسبت روز بهداشت حرفه ای، کوهپیمایی مشترک بانوان و شرکت در برنامه بازدید از واحدهای کارگری ودیدار با مسئولان استان با کارگران را از دیگر برنامه های این هفته دراستان ذکر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: گسترش گفتمان کار و تلاش، توجه به منزلت و جایگاه کار وتلاش درجامعه، تبیین الزامات اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، تبیین فعالیت دولت در زمینه اقتصادی و حقوق کارگر در افکار عمومی و تقدیر از کارگران از اهداف گرامیداشت هفته کارگر است.
رشیدی با بیان اینکه این اداره کل اصول سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت را همواره مدنظر دارد، اظهارداشت: این اداره کل در راستای ماموریت و رسالت های خود تمام امکانات لازم را برای خدمات رسانی به قشر کارگر در سطح استان به کارگرفته و خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: از آنجاکه کشورما امروز در شرایط پساتحریم قرار دارد و هنوز بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند، که امیدواریم با برنامه های دولت و پیش بینی های صورت گرفته شده شاهد رفع این تنگناها باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583731
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد