۷ سال پیش

پرداخت همزمان حقوق و مزایای فرهنگیان شاغل برای نخستین بار
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

پرداخت همزمان حقوق و مزایای فرهنگیان شاغل برای نخستین بار

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و تامین منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت همزمان حقوق و مزایای فرهنگیان شاغل برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، «منصور مجاوری» گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در اجرای بندهای 16 و 19 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، سیاست های دولت در زمینه شفاف سازی مالی به ویژه درخصوص حقوق کارمندان، برای نخستین بار وزارت آموزش و پرورش با همکاری معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، اقدام به پیاده سازی طرح ملی پرداخت حقوق یکپارچه کرد.
مدیر کل دفتر برنامه وبودجه و تامین منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: در فاز نخست این طرح، روز یکم آذرماه 1395 برای نخستین بار قریب 45 درصد کارکنان دولت یعنی فرهنگیان به صورت واحد و در یک لحظه حقوق خود را دریافت کردند.
وی تصربح کرد: این کار براساس یک فرایند بسیار فشرده و تخصصی صورت گرفته است و باعث می شود که از این ماه به بعد، بدون نگرانی در تاخیر و فاصله زمانی بین استانها، کلیه پرداختهای حقوق و مزایای فرهنگیان به صورت یکپارچه و با یک روش اجرا و پرداخت شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=694989
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد