۷ سال پیش

پرداخت وام اشتغالزایی به مددجویان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

پرداخت وام اشتغالزایی به مددجویان

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هم اکنون با همکاری بسیج سازندگی و سپاه کار ساخت مسکن های روستایی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را آغاز کرده‌ایم.

ساخت مسکن های روستایی ویژه مددجویان امداد در 7 استان کشور/ پرداخت وام اشتغال زایی به مددجویانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید پرویز فتاح در حاشیه جشن خودکفایی چهار هزار و 302 مدد جوی استان خوزستان که صبح امروز در اهواز برگزار شد، گفت: سوم خرداد تاریخ بسیار مهمی برای ایران است و به بهانه این روز باشکوه جشن خودکفایی 4302 مدد جوی استاد خوزستان را برگزار کردیم.
وی افزود: مردم استان خوزستان در سالهای جنگ با سختی های زیادی مواجه بوده و نیازمند کمک هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از اصلی ترین برنامه های امداد را خود کفایی خانواده های مددجوی دانست و اظهار کرد: معتقدیم مددجویان امداد از توانایی بالایی برخوردار بوده و اگر حمایت شوند می توانند به موفقیتهای زیادی دست پیدا کنند.
فتاح با ارائه آماری از تعداد وامهای اشتغال پرداختی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 94 تصریح کرد: سال گذشته بیش از 85 میلیارد تومان اعتبار صرف پرداخت وام به بیش از 4هزار نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان شد.
وی درخصوص طرح پایلوت امداد مبنی بر ساخت مسکن های مددجویی خاطر نشان کرد: در 7 استان کشور از جمله خوزستان کار ساخت مسکن های روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد را آغاز کرده ایم.
وی افزود: در استان خوزستان 615 واحد مسکونی روستایی ساخته شده و برای ساخت این مسکن ها از پتانسیل بسیج سازندگی و سپاه استفاده کرده ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم کردن مقدمات کارآفرینی مدد جویان را یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد دانست و بیان کرد: اگر آموزش های لازم به مددجویان امداد داده شود افرادی که پیش از این با پول زکات و صدقه زندگی خود را می گذراندند توانمند شده و دیگر نیازی به کمک های کمیته امداد نخواهند داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601589
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد