۷ سال پیش

پرداخت وام اشتغال به ۴۱ زندانی زنجانی پس از آزادی
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از پرداخت وام اشتغال به ۴۱ زندانی زنجانی پس از آزادی خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک کنید


علاءالدین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به منظور سالم‌سازی زندانیان، خدمات پس از خروج ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه خدمات مربوط به منظور جلوگیری از بازگشت زندانیان به انجام جرم و امور خلاف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در همین راستا در مدت محکومیت زندانیان آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای به آنها ارائه می‌شود.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه با ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای گواهی فنی به زندانیان ارائه می‌شود، افزود: بر همین اساس پس از خروج زندانیان از زندان وام اشتغال به آنها پرداخت می‌شود.
کریمی مبلغ وام پرداختی به هر زندانی را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سال قبل ۴۱ زندانی آزاد شده به مبلغ ۴۱۰ میلیون تومان وام اشتغال دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به تاثیرات پرداخت وام اشتغال به زندانیان پس از خروج افزود: حمایت پس از خروج از زندانیان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزه در زندانیان می‌شود.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان ادامه داد: ارائه خدمات پس از خروج به زندانیان موجب کاهش چشمگیر بازگشت آنها به اعمال مجرمانه شده و در اصلاح آنها تاثیر بسزایی داشته است.
کریمی همچنین از ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان در زمان محکومیت آنها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد از زندانیان زنجانی بی‌بضاعت هستند از همین رو حمایت‌های مربوط از خانواده‌های آنها از سوی انجمن حمایت از زندانیان صورت می‌گیرد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت از طریق اعطای هر ۴۵ روز سبد غذایی به آنها، ارائه خدمات کمک هزینه تحصیل فرزندان زندانیان، ارائه خدمات درمانی، پرداخت عیدی و… صورت می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591324
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد