۷ سال پیش

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال به مددجویان کمیته امداد میناب
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد شهرستان میناب از پرداخت وام کشت گلخانه ای با مشارکت جهاد کشاورزی و بانک سپه به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود جاودان گفت : مددجویان متقاضی طرح های اشتغالزایی گلخانه ای می توانند با مراجعه به حوزه اشتغال این نهاد در میناب – حکمی و توکهور نسبت به دریافت وام کشاورزی گلخانه ای اقدام نمایند.
وی افزود : این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد و باز پرداخت 7 ساله می باشد که ماهیانه یا سالانه امکان بازپرداخت  وجود دارد ، افراد مددجوی تحت پوشش و فرزندان مجرد یا متاهل مددجویان واجد شرایط این تسهیلات اشتغالزایی هستند .
جاودان گفت : مدت 6 ماه برای هر طرح گلخانه ای تفس در نظر گرفته شده و مبلغ وام اعطایی از 30 میلیون تا 100 میلیون تومان می باشد.
مدیر کمیته امداد شهرستان میناب خاطر نشان کرد : این تسهیلات اشتغالزایی با مشارکت جهاد کشاورزی و بانک سپه برای گشت گلخانه ای ، مکانیزاسیون ، خرید تراکتور ، پرورش ماهی و پرورش میگو نیز تعلق می گیرد.
جاودان در ادامه گفت : هدف از اجرای طرح‌های اشتغال زایی توسط کمیته امداد صرفا مادی نبوده بلکه کمیته امداد در نظر دارد با اجرای این طرح‌ها عزت و کرامت مددجویان تحت حمایت را افزایش دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=647443
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد