۷ سال پیش

پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی استان بوشهر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

پرداخت شهریه به دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر، برگزاری دوره‌های مهارتی برای بسیجیان بوشهری و پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی تا پایان شهریورماه از عناوین خبرهای کوتاه استان بوشهر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در نشست با شورای مدیران کمیته امداد استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از خدمات مهم، اساسی و تاثیرگذار کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، در طول سال تحصیلی است.
احمد لطفی  با اشاره به اینکه ۶۹ نفر دانش آموران و دانشجویان استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد، به عنوان نخبه  شناسایی شده‌اند،گفت: کمیته امداد در طول سال خدمات ویژه‌ای برای افراد نخبه تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته که ۳۵ نفر از آنان دانشجو و ۳۵ نفر دیگر دانش‌آموز هستند.
وی خدمات ارائه شده به این دانش آموزان و دانشجویان نخبه را با توجه به سطح نخبگی در زمینه‌های، پرداخت شهریه، کمک هزینه کلاس‌های کنکور، هزینه‌های خوابگاه، سفرهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و .. عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در این زمینه به دانشجویان سطح یک دو برابر، سطح دو  ۸۵ درصد و سطح سه ۷۰ درصدهزینه و شهریه دانشگاه پرداخت شده است.

برگزاری دوره‌های مهارتی برای بسیجیان بوشهر
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر در بازدید از روند اجرای دوره آموزشی پرورش قارچ کارآموزان بسیج مهندسان شهرستان بوشهر اظهار داشت: آموزش‌های مهارت محور الگویی بی‌بدیل در توسعه پایدار و رکن اصلی توسعه ملی در هر کشوری است.
جمشید مطرقی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای ایجاد اشتغال است افزود: مهارت آموزی اعضای کانون بسیج مهندسان اهمیت بسیاری دارد و در تلاشیم تا آموزش‌های ارائه شده مرتبط با بازار کار باشد تا به اقتصاد و پویایی جامعه کمک کند.
وی با اشاره به اینکه ارتقای مهارت نیروی انسانی از وظایف فنی و حرفه‌ای است تصریح کرد:  هدف از برگزاری دوره‌های مهارتی برای بسیجیان  استفاده مطلوب از توانایی‌های فنی و حرفه‌ای برای ارتقاء  آموزش‌های کارآفرینی و اجرای آموزش با نگرش اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای بسیجیان مهارت دیده است.

پاداش بازنشستگان فرهنگی استان بوشهر سال ۹۳ تا پایان شهریورماه واریز می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش این استان بر لزوم فرهنگ سازی برای ایجاد تغییرات مدیریتی تاکید کرد و اظهار داشت: تغییرات مدیریتی مطلوب، سبب ارتقا و تعالی سازمان می‌شود.
ناصر کرمی با تاکید بر لزوم ایمن سازی فضای مدارس گفت: برای افزایش ایمن سازی  فضای مدارس، تا قبل از آغاز مهرماه این مهم در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: نظارت بیشتری بر مدارس راه دور، غیرانتفاعی و غیردولتی انجام شود و نسبت به وضعیت مالی مدارس دقت و نظارت دقیق تر صورت گیرد.
کرمی با اشاره به اینکه سرانه مدارس، توزیع و به حساب مدارس واریز شده افزود: پاداش بازنشستگان فرهنگیان استان بوشهر سال ۱۳۹۳  تا پایان شهریور ماه پرداخت می‌شود.

دانش آموز بوشهری رئیس مجلس دانش آموزی کشور شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی برگزار شد اظهار داشت: در این انتخابات محمد عرفان زاهدی از استان بوشهر با کسب ۶۸ رأی به عنوان رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شد.
ناصر کرمی با اشاره به نقش محوری مجلس دانش آموزی در رفع مشکلات آموزش و پرورش افزود : قوانین ، آیین نامه ها ،مقررات و دستورالعمل‌های این مجلس از سوی خود نمایندگان تنظیم ،ارتقاء، بازنگری و برای اجرا ابلاغ می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مجلس دانش آموزی پل ارتباطی میان قشر دانش آموز و مدیران تصمیم گیرنده در دستگاه آموزش و پرورش کشور و زمینه‌ای برای تمرین عملی اصول و معیارهای مردم سالاری است.
این مجلس ۱۵۰ عضو از سراسر کشور دارد که محمد عرفان زاهدی دانش آموز دبیرستان نمونه مطهری شهرستان تنگستان و جوان نخبه سازمان دانش آموزی کشور به مدت دو سال به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی کشورانتخاب شد.

اصلی‌ترین نیاز توسعه اشتغال پایدار ترویج آموزش‌های مهارتی است
ناظر آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بازدید از روند اجرای آزمون عملی دوره‌های آموزشی مرتبط با تفاهم نامه اجرایی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به اشتغال پایدار، کسب آموزش‌های مهارتی است.
رضایی بیان کرد: مهارت آموزی نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد اشتغال، افزایش بهره‌وری و تولید محصول با کیفیت بالا دارد.
وی حداقل یک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی باید مباحث اطلاع رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یافته تا همگان بتوانند از این امکانات فراهم شده مراکز آموزشی استفاده کنند.
رضایی توسعه رشته‌های مهارتی متناسب با نیاز صنایع نفت را مهم ارزیابی کرد و افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نیروی کار ماهر تربیت کند و وجود حوزه نفتی می‌تواند نقطه قوت آموزش‌های مرکز برای اشتغال مهارت آموزان باشد.

آموزش‌های مهارتی متناسب با صنایع استان بوشهرارائه می‌شود
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۳ بوشهر در نشست با رئیس شرکت کشتی سازی صدرا استان بوشهر اظهار داشت: شرایط اقلیمی و ظرفیت و توانایی‌های صنعتی و تولیدی هر منطقه در راستای توسعه فضای کسب و کار و اشتغال مولد و پایدار جوانان از مولفه‌های توسعه آموزش‌های مهارتی است.
جمشید مطرقی اولویت توسعه رشته‌های مهارتی را با حرفه‌های محصول محور و تولیدی عنوان کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی با شعار عملیاتی هر ایرانی یک مهارت مولفه مهمی در راستای بارور کردن فضای کسب و کار از مشاغل خانگی تا کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی است که این مهم خلق حماسه اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار در کشور را به همراه دارد.
وی با اشاره به جایگاه آموزش‌های مهارتی در توسعه هر منطقه اظهار کرد: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزام‌های توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.
مطرقی توسعه آموزش‌های مهارتی را در شهرستان بوشهر با وجود  صنایع دریایی در این شهرستان مهم دانست و افزود: نیروی انسانی عامل اصلی رشد یا افول یک بنگاه اقتصادی است و رشد روز افزون پیشرفت‌های فنی، منوط به افزایش تخصص و مهارت بیشتر کارکنان و رضایت آنان از نوع کارشان است که آموزش فنی و حرفه ای نقشی اساسی را در این راستا ایفا می‌کند.

خط آبرسانی بوشهر بازسازی و قطعی آب بوشهر برطرف شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت:خط آبرسانی بوشهر که دیروز در ۱۸ کیلومتری بوشهر به عسبب شکستگی،قطع شده بود پس از ترمیم وصل شد.
کیقباد یاکیده علت شکستگی خط آبرسانی بوشهر را برخورد بیل مکانیکی با آن عنوان کرد وافزود: این خط لوله، آب را به شهرهای بوشهر،چغادک،عالی شهر،دلوار و روستاهای حسینکی،سرمل،احمدی، دویره از توابع شهرستان بوشهر و روستاهای نوار ساحلی تنگستان منتقل می‌کند.

صید میگو در صیدگاه های استان بوشهر ممنوع شد
معاون صید و بنادرماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه صید میگو در آبهای این استان از ۴ مرداد آغاز شده بود گفت: صید میگو از۱۵ شهریور در آبهای این استان پایان یافت و شناورهایی که در این عرصه فعالیت دارند تا ساعت ۲۴ شب گذشته به اسکله های ۲۵ گانه استان بازگشتند.
عباس آهنگر مقدم با اشاره به اینکه ۷۴۰ فروند قایق و ۴۹۴ لنج در آبهای استان بوشهر در صید میگو مشارکت داشتند تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۱۷ تن میگو از آبهای استان بوشهر صید شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664162
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد