۷ سال پیش

پرداخت ۱۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی فریدونکنار
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار از پرداخت ۱۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


بهرام شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام گرفته، هفته بهزیستی را که از برکات انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۹ با همت شهید فیاض‌بخش به ثمر رسید، گرامی می‌داریم و برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت اجرا می‌شود.
وی افزود: در اداره بهزیستی فریدونکنار تمام سعی و تلاش بر این است که آینده‌ای روشن برای قشر مستضعف و معلول رقم زده شود و ما معتقد هستیم درد این مردم درد ما نیز است.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار بهزیستی را سرزمین مهر و عشق‌ورزی دانست و تصریح کرد: تا عاشق نباشید نمی‌توانید در بهزیستی کار کنید و مهم نیست در چه پست و مقامی باشید، مهم خدمت به نیازمندان است.
شریفی با بیان اینکه نیازمندان با هزار آرزو و امید به سوی ما می‌آیند، افزود: تمام تلاش و سعی من و همکاران این است که باری را از دوش معلولان برداریم و روایت داریم دست نیازی که به سوی شما دراز می‌شود همانا دست خداوند است و بر آن دست بوسه باید زد.
وی ادامه داد: بهزیستی متولی رسیدگی به امور معلولان و ناتوانان جسمی حرکتی و ذهنی در جامعه است و ۱۰ درصد افراد جامعه را معلولان تشکیل می‌دهند، معلولانی که پویا و زنده هستند.
شریفی با تاکید بر اینکه معلولان هزینه و سربار نیستند، بیان کرد: آنان می‌توانند باری را از دوش جامعه برداشته و به دوش بکشند، به شرطی که باور شوند، نگاه‌ها را باید تغییر داد و چیزی که باعث موفقیت و افتخارآفرینی می‌شود، عزم، اراده و پشتکار است و هر کسی که این گزینه‌ها را داشته باشد می‌تواند موفق شود حال معلول یا سالم باشد.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار ادامه داد: پیش آمده در جامعه افرادی که معلول هستند ولی موفقیت‌ها را کسب کرده‌اند که انسان سالم غبطه می‌خورد و ناتوان در به‌دست آوردن آن موفقیت است و وظیفه ما این است که فضای شهرمان را طوری مناسب‌سازی کنیم که یک معلول به‌راحتی بتواند از امکانات جامعه مثل اداره، بانک، پارک و دانشگاه استفاده کند.
این مسؤول اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کرد که معلولان به‌راحتی بتوانند با ویلچر از مسیر منزل تا جایی که کار دارد را بدون کمک دیگران طی کند.
شریفی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی فریدونکنار در سال ۹۰ تأسیس شد، ۲۱ مهد کودک شهری و روستایی داریم، همچنین دو کمپ ترک اعتیاد و مرکز مشاوره هفته جاری با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی افتتاح می‌شود.
وی بیان کرد: مجموع خانواده‌های زیر پوشش نزدیک یک‎هزار و ۷۰۰ خانوار است که شامل زنان بی‌سرپرست، یتیمان و معلولان است.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار تصریح کرد: پرداخت مستمری ماهانه به خانواده‌های بی‌سرپرست و خانواده‌های دارای معلول شدید در طول سال در مجموع با مبلغ ۲۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان انجام شده و پرداخت انواع کمک موردی در قالب لوازم ضروری درمان، تحصیلی، اشتغال، مسکن و لوازم توانبخشی با هزینه ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را نیز انجام دادیم.
این مسؤول از پرداخت شهریه دانشجویی به دانشجویان معلول و نیازمند به تعداد ۳۱ نفر با مبلغ ۲۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان خبر داد و بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان معلول نیازمند به تعداد ۸۹ نفر به مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پرداخت حق پرستاری معلولان قطع نخاعی با مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان فریدونکنار انجام شده است.
شریفی از پرداخت یارانه نگهداری و آموزش معلولان به تعداد ۲۵ نفر و مبلغ ۴۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، توزیع انواع کمک توانبخشی رایگان از قبیل ویلچر، تشک مواج، سمعک و عصا در ۹۳۴ قلم به ارزش ۱۶ میلیون تومان، پرداخت هزینه مناسب‌سازی منزل معلولان از جمله سرویس دستشویی و حمام و رمپ به تعداد ۱۳ نفر و مبلغ ۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، توزیع شیر خشک رایگان به خانواده‌های دارای معلول و چندقلو به تعداد ۶۰۰ قوطی، صدور دفترچه بیمه خدمات درمانی به خانواده‌های نیازمند و دارای معلول به تعداد ۲۴۵ عدد و تشکیل پرونده فرزندخواندگی در هفت مورد و واگذاری فرزند در سه مورد خبر داد.
وی تعداد مهدهای کودک فریدونکنار را ۲۱ مهد و تعداد بچه‌های تحت پوشش مهدها را ۷۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال بدون تسهیلات برای دو نفر، ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی و مشاغل خرد به تعداد ۱۵ نفر با مبلغ ۷۵ میلیون تومان، پرداخت هزینه سهم کارفرمایی و خویش‌فرمایی معلولان و مددجویان اشتغال یافته به تعداد ۳۷ نفر به مبلغ ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پرداخت بیمه زنان سرپرست خانوار به تعداد ۲۷ نفر به مبلغ ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و توزیع سبد غذایی در ماه مبارک رمضان به تعداد ۴۲۰ سبد به ارزش ۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومان انجام شده است.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار از معافیت مددجویان و معلولان از پرداخت حق انشعاب آب، برق و گاز به تعداد ۲۹ نفر، معافیت از خدمت سربازی فرزندان معلول و مددجو به تعداد ۶ نفر، پرداخت کمک بلاعوض برای تهیه جهیزیه به تعداد هشت نفر به مبلغ یک‎میلیون تومان، بهره‌مندی معتادان خودمعرف از مراکز درمانی دارویی و غیردارویی به تعداد یک‎هزار و ۴۲۰ نفر، اجرای برنامه تنبلی چشم در سطح شهرستان برای همه کودکان تا ۶ سال به تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و اجرای کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و آموزش پیش از ازدواج به تعداد ۳۵ کارگاه در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634321
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد