۷ سال پیش

پرداخت ۳ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه
اطلاعات بیشتر

 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، صفدر مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز سه شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در بحث مشارکت‌های اجتماعی ۱۱ سرفصل داریم و در سال ۹۴ تعداد ۲۰۳۲ نفر از مددجویان استان که اشتغال داشتند سطح درآمدشان از مستمری خود چندین برابر افزایش یافت.
مظفری گفت: بر اساس قانون بعد از اینکه مددجویان به کار مشغول شدند ما حمایت خود را قطع نمی‌کنیم و تا دو سال فعالیت و وضعیت این مددجویان رصد می شود و تا زمانیکه از توانمندی آنان اطمینان حاصل نشود از چرخه حمایت خارج نمی‌شوند.
وی با اشاره به استمرار حمایت از مددجویان در امر اشتغال و کسب درآمد در سال جاری گفت: سازمان بهزیستی در این حوزه وارد کار شده و تمام صنایع دستی هر شهرستان که پیش بینی می شود سبب اشتغالزاییشود را شناسای کرده است.
مظفری اضافه کرد: در بحث اشتغال مددجویان بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جامعه بومی تاکید شده است. در هرسین ۷۰ مددجو برای کار در حرفه گلیم بافی، در اسلام آبادغرب ۱۰۰ نفر در حوزه فرش و در پاوه نیز در حوزه گیوه و سایر صنایع دستی هدفگذاری شده است.
وی از پرداخت ۱ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان کمک بلاعوض برای اشتغال مددجویان  طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای امسال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال ۴۰ میلیارد تومان در صورت تخصیص می توانیم تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان پرداخت کنیم و با این شرایط امسال زمینه اشتغال و فرآیند توانمندسازی برای ۱۹۳۲ نفر محقق می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=635725
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد