۷ سال پیش

پرداخت ۵.۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان امداد فراهان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: پنج میلیارد و ۷۷۵ ملیون ریال تسهیلات اشتغال زا امسال به مددجویان این نهاد حمایتی در فراهان پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


حسین احمدلو روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این نهاد با رویکرد حفظ سلامت مردم و کمک به افراد نیازمند ۳۶ میلیون ریال به ۱۸ معلول که جسمی حرکتی و بر اساس معرفی شبکه بهداشت شهرستان به این دستگاه ۱۹۲ میلیون و ۹۸۴ هزار ریال به ۴۳ کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه پرداخت کرده است.
وی ادامه داد:بیماران صعب العلاج تحت پوشش در فراهان که از رژیم غذایی مخصوصی استفاده می کنند و قادر به استفاده از تمامی مواد غذایی نمی باشند نیز امسال ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در قالب بسته های غذایی دریافت کرده اند.
وی، پرداخت ۷۴۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال به زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش این کمیته که تسهیلات اشتغال خودکفایی دریافت کرده اند را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان فراهان عنوان کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: ۶۸۰ میلیون ریال در سال جاری برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمندفراهان اعطا شده است.
احمدلو با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای دستگیری از نیازمندان و رفع نیازهای آنان افزود: ماهانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد فراهان با هدف حمایت از آنها به حساب این افراد واریز می شود.
وی، پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی برای ۸۵ نفر در سه ماه نخست سال جاری را یکی دیگر از اقدامات این نهاد برشمرد.
۴۰ هزار خانوار شامل ۸۰ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بهره مند می شود.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی است که بر اساس آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۰ دارای ۳۰ هزار و ۴۲ نفر جمعیت است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659121
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد