۷ سال پیش

پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در راستای سند توسعه اشتغال لرستان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر اقتصاد مقاومتی لرستان از پرداخت 2 هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات در راستای سند توسعه اشتغال استان توسط بانک‌های عامل خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی استان لرستان به بیان دستورکارهای این جلسه پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای سال 95 تسهیلات مرتبط به سند اشتغال، پرداخت تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد و همچنین وام‌های ازدواج از طریق بانک مرکزی به بانک‌های استان ابلاغ شد.
مدیر اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه در این جلسه درصد پرداختی تسهیلات توسط بانک‌های عامل در پنج ماهه اول سال جاری رصد می‌شود، ادامه داد: در سند توسعه اشتغال تدوین شده استان باید تسهیلاتی معادل 2 هزار 900 میلیارد تومان به واحدهای معرفی شده توسط سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شود.
وی اضافه کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی در سه بخش صنعت، کشاورزی و بازرگانی و همچنین خدمات پرداخت می‌شود.
این مسوؤل در پایان تعداد بانک‌های عامل در سند اشتغال را 23 بانک اعلام کرد و افزود: تاکنون درصد تحقق پرداخت تسهیلات برخی بانک‌ها کم و برخی دیگر نیز بالا بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661985
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد