۷ سال پیش

پرداخت ۲۵ درصد فوق‌العاده شغل به ۲۵ هزار خانواده ایثارگر
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام 25 درصد فوق العاده شغل به 25 هزار خانواده جانباز، آزاده و فرزند شهید با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه از اول فروردین امسال قابل اجراست.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، محمدحسین کفراشی اظهارکرد: ماده 51 قانون جامع ایثارگران بعد از 2 سال پیگیری های انجام شده از  ابتدای سال 95 اجرا و احکام آن صادر شد.
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این قانون برای 11 هزار خانواده جانباز و آزاده اجرا و برای 14 هزار فرزندان شهدا پیگیری شد که پس از پیگیری ابهامات آن اکنون قابل اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس کمیسیون ماده 16 جانبازان در 16 مردادماه آقای نوبخت دستور دادند که آموزش و پرورش احکام فرزندان شهدا را از این تاریخ قرار دهد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، کفراشی افزود: این کار بسیار ارزشمند است و برای حدود 11 هزار جانباز و آزاده و 14 هزار فرزندان شهداء افزایش 25 درصد حداقل حقوق که 225 هزار تومان است، انجام می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656303
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد