۷ سال پیش

پرداخت ۲۸۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: در سال ۹۴ اعتباری بیش از ۲۸۶ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی در استان از سوی صندوق کارآفرینی امید در راستای اشتغالزایی پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج در ارتباط با نحوه توزیع تسهیلات پرداختی بانکی توسط این صندوق به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی اظهارداشت: تسهیلات پرداختی از سال ۹۱ تا ۹۴ رشد قابل توجهی داشته ‌به‌طوری که تسهیلات پرداختی در سال ۹۴ به نسبت سال ۹۱  رشد بیش از دو برابر را نشان می‌دهد که نشان از توجه صندوق کارآفرینی امید به طرح‌های اشتغالزایی زودبازده در دولت تدبیر و امید است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید ‌کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به افزایش میزان پرداخت تسهیلات در سال۹۴ عنوان کرد: جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی تولید در مناطق کمتر توسعه یافته از برنامه‌های مهم این صندوق است.
حسن پورگفت: در سال ۹۱ مبلغ ۱۳۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال، در سال ۹۲ مبلغ ۲۱۹ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال، درسال ۹۳ مبلغ ۲۶۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال و در سال ۹۴ اعتباری بیش از ۲۸۶ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید در راستای اشتغالزایی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است، بیان کرد: در سال گذشته ۲۰ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی ۱۷.۹ درصد در بخش صنعت ۱.۴۰ درصد در بخش خدمات و ۲۲ درصد در سایر موارد در سطح کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شد.
حسن‌پور با اشاره به نحوه توزیع این تسهیلات پرداختی در سال ۹۳ اظهار داشت: در سال ۹۳ نیز ۹.۹ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی ۶.۹ درصد در بخش صنعت  ۲.۵۶ درصد در بخش خدمات و ۲۷ درصد در سایر موارد در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان عنوان کرد: این تسهیلات به متقاضیان مشاغل خرد، خانگی و کارگارهی پرداخت می‌شود و طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینانه در اولویت اعطای تسهیلات صندوق است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642423
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد