۳ سال پیش

پرداخت ۳۰ ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به مددجويان كميته امداد گتوند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گتوند بیان کرد: سال گذشته 30 ميليارد ريال وام اشتغال و كارگشايي به مددجويان و مجريان طرح هاي خودكفايي در اين شهرستان پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمت الله كلانتر رشيدي با اشاره به اينكه يكي از راهكارهاي كميته امداد در راستاي حل مشكلات خانواده‌هاي مورد حمايت پرداخت وام كارگشايي است اظهار كرد: اين تسهيلات با هدف كمك به حل مشكل معيشت، درمان، تحصيل و ساير موارد پرداخت گرديد.
وي همچنين با تشريح ساير فعاليت هاي اين نهاد افزود: دوره آموزش اشتغال براي 480 نفر از مددجويان تحت پوشش كميته امداد برگزار شده و خانواده ها به ويژه فرزندان آنان در رشته هاي مختلف از جمله كامپيوتر، دامپروري، آرايشگري، توليد قارچ، قاليبافي ، خياطي و كشاورزي آموزش لازم را به صورت رايگان فرا گرفتند.
رشیدی بیان کرد: كميته امداد اين شهرستان پارسال به منظور حمايت از تحصيل دانش آموزان ودانشجويان تحت پوشش 1 ميليارد ريال براي شهريه دانشجويي، اياب و ذهاب و البسه پرداخت كرده است.
مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گتوند اذعان داشت: به منظور رفع سوء تغذيه كودكان زير 6 سال كه دچار سوء تغذيه شده اند سبدغذايي به ارزش 8 ميليارد و 60 ميليون ريال بين كودكان نيازمند توزيع گرديده است .
وی با بيان اينكه توزيع اين اقلام در جهت تامين مايحتاج كودكان محروم و مبتلا به سوء تغذيه صورت گرفته خاطر نشان كرد: كميته امداد در راستاي حمايت از خانواده ‌هاي كم ‌بضاعت و نيازمند به منظور رفع سوء تغذيه كودكان كه به دليل فقر اقتصادي دچار اين عارضه و بيماري شده اند اقدام به توزيع سبد غذايي مي نمايد .
این مقام مسئول احداث سرويس هاي بهداشتي همچنين پرداخت 28 ميليارد ريال براي ساخت مسكن را از ديگر خدمات عمراني ارائه شده به مددجويان در سال جاري عنوان كرد.
رشیدی در پايان گفت: براي بازپرداخت اقساط معوق مددجوياني كه اقدام به ساخت مسكن، طرح بهسازي و مقاوم سازي در روستاها كرده اند به صورت بلاعوض جمعا 5 ميليارد ريال به آن ها پرداخت شده است.
گفتنی است 5 هزار و 418 نفر تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591969
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد