۷ سال پیش

پرداخت ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بوشهر
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۲ هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی بعد از ظهر امروز در انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه برای مهارت افزایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: این تفاهم‌نامه سه جانبه بین سه دستگاه کمیته امداد، فنی و حرفه‌ای و استانداری بوشهر برای مهارت افزایی و فراهم شدن اشتغال مددجویان منعقد شده است.
وی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه دستگاه‌های یاد شده متعهد شدند که با محوریت اشتغال افرادی که دارای ظرفیت حرفه آموزی هستند از طریق کمیته امداد به اداره کل فنی و حرفه‌ای معرفی و استانداری بوشهر نسبت به تهیه زیرساخت‌های مورد نیاز اشتغال اقدام کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اشتغال مددجویان را یکی از اولویت‌های این نهاد حمایتی دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توانمند‌سازی به عنوان  برنامه اصلی کمیته امداد ایجاد زمینه‌هایی اشتغال مددجویان تحت حمایت است.
لطفی با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی و معیشتی مددجویان مورد توجه مسئولان قرار دارد، تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های وسیعی در حال اجرا است که تشویق آنها به حرفه‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی از اجری 2 هزار و 200 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان استان بوشهر خبرداد و گفت: در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان 330 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 2 هزار و 200 طرح اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به جایگاه ارزنده فنی و حرفه‌ای در مهارت‌آموزی جوانان جویای کار تاکید کرد: از سال گذشته بیش از 3 هزار نفر از مددجویان این نهاد در استان بوشهر برای فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای معرفی و بعد از مهارت آموزی زمینه اشتغال آنان در حوزه‌های مختلف فراهم شد.
لطفی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی در بین مددجویان تصریح کرد: تلاش می‌شود که نگرش مددجویان و فرزندان آنها به حرفه‌آموزی بیشتر شود.
وی تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای در سراسر استان بوشهر امکانات خوبی دارد که از این ظرفیت بی نظیر می‌توان در راستای نیازهای توسعه‌ای استان استفاده کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661299
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد