• ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

پوشش بیمه ای یک میلیون و ۷۰۰ کارگر ساختمانی

پوشش بیمه ای یک میلیون و ۷۰۰ کارگر ساختمانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف یک میلیون و 700 هزار کارگر ساختمانی

به گزارش ایران استخدام وب ه نقل از خبرگزاری ایلنا، نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: تاممین اجتماعی مکلف است تا تمام کارگران دارای برگه مهارت را زیر پوشش بیمه ای قرار دهد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی گفت: پیش از این درباره بیمه کارگران ساختمانی قاعده و قانون خاصی حاکم نبود و این کارگران در مناطق مختلف با شیوه هایی همچون امضاء طلایی و سفارش تحت پوشش بیمه قرار می گرفتند و این درحالی است که بالای یک میلیون نفر از این کارگران با وجود تمامی خطرات و تهدیدات در محیط های کاری؛ از اولین حق قانونی خود یعنی بیمه تامین اجتماعی محروم بودند.

نماینده ساری در مجلس گفت: با همراهی و حمایت محمد باقر قالیباف ریاست مجلس و همکاری کمیسیون های اجتماعی و عمران و مرکز پژوهش های مجلس و تامین اجتماعی به راهکاری مناسب برای تامین منابع مالی اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی کلیه کارگران ساختمانی دست یافتیم وخوشبختانه منابع لازم برای عملیاتی شدن قانون مذکور که رقمی برابر با ۱۴ هزار میلیارد تومان است؛ دیده شده و ان شاالله پس از تایید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان؛ تمامی کارگران ساختمانی با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و ثبت نام در سامانه؛ زیر پوشش این قانون خواهند رفت.

وی درخصوص برخی اظهارات درباره تضمین اجرایی این قانون و منابع مالی لازم برای آن گفت: مصوبه مجلس و تاییدیه شورای نگهبان بهترین تضمین جهت اجرای قانون است و ما در مجلس نظارت کافی و لازم را برای اجرای صحیح قانون خواهیم داشت.

وی گفت: پرداخت غرامت های ناشی ازحوادث کار وشناسایی کارهای ساختمانی به عنوان مشاغل سخت وزیان آور ازدیگر اقدامات ما خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2667245
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k