• ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آغاز شد

پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آغاز شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر آغاز پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیت‌الله برقراری امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی روستائیان و عشایر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 15 مهر به عنوان روز روستا و عشایر نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این فرصت را مغتنم دانست و در راستای معرفی بیشتر صندوق، این همایش را برگزار کرده است.

وی با اشاره به سابقه شکل‌گیری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: سابقه تاسیس این صندوق به 17 سال بر می‌گردد که جامعه هدف صندوق، کشاورزان، روستائیان و عشایر و همچنین جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: پرداخت مستمری، کارافتادگی، بازنشستگی و همچنین پرداخت مستمری به بازماندگان از جمله خدماتی است که توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل این صندوق در سال 1384 خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، خدمات درمانی خود را از سازمان بیمه سلامت دریافت می‌کنند که در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده فعال و 2 میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده فعال غیر فعال و عضو صندوق هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همچنین با اشاره به اینکه 160 هزار بازنشسته از خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر بهره می‌برند تصریح کرد: یکی از برنامه‌های صندوق ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بیمه شدگان است که بر همین اساس در فاز نخست این طرح به صورت پایلوت در سه استان همدان، اصفهان و‌ آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد و در ادامه پس از رفع نواقص احتمالی این طرح به صورت کشوری اجرا خواهد شد.

برقراری گفت: بر همین اساس در فاز اول 40 هزار نفر از 160 هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی روستائیان و عشایر در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان از خدمات درمان بیمه تکمیلی بهره خواهند برد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح پوشش بیمه جدید در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت و در قالب قرارگاه کرامت پوشش بیمه‌ای افراد جدید آغاز شده است و امیدواریم در بازه زمانی تعیین شده این تعداد تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2642189
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد