• ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

درخواست اخذ مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت

درخواست اخذ مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت نیروهای انسانی 89 روزه وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: این سازمان با جدیت اخذ مجوز استخدامی و تبدیل وضعیت کارکنان نظام سلامت پیگیری می نماید.

مسعود کریم خانی در تشریح گزارش ۹ ماهه اهم اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت با جدیت به دنبال برقراری فوق‌العاده خاص، اخذ مجوز استخدامی و تبدیل وضعیت کارکنان نظام سلامت است که اجرای کامل آن منوط بر تصمیم سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان اداری و استخدامی در تخصیص به موقع بودجه و مجوزهای لازم در حوزه منابع انسانی است.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مسعود کریم‌خانی مدیر روابط عمومی این معاونت ضمن تأکید بر لزوم انجام فریضه جهاد تبیین در شرایط حساس کنونی و اهمیت «روایت درست»، بیان مطالب و حقایق کارهای انجام‌شده با روش صحیح، به بیان اهم اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در چند ماه گذشته پرداخت.
 
وی ضمن اشاره به نظر موافق وزارت بهداشت در خصوص پرداخت فوق‌العاده خاص، از ارسال بسته پیشنهادی کارکنان غیرهیئت‌علمی وزارت متبوع به سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با نقش تسهیل گری معاونت اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور و در صورت تأمین بودجه، معیشت کارکنان غیرهیئت‌علمی نیز تا حدودی ارتقا یابد.
 
وی در ادامه از ساخت و تکمیل ۵ هزار پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی وزارت بهداشت در سطح کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۲ هزار پروژه برای استفاده مردم عزیز کشور به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی آن‌ها نیازمند نیروی انسانی هستیم که در همین راستا درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزارنفری به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده است که در صورت تأمین اعتبار و اخذ مجوز، در سال جاری آزمون استخدامی در وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به تلاش‌های مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در راستای ساماندهی و یکپارچه‌سازی سامانه‌های این وزارت، عنوان کرد: تعداد سامانه‌ها از حدود ۱۰۰۰ سامانه به کمتر از ۱۲۰ مورد کاهش پیدا کرده است که گام بزرگی در راستای چابک سازی و هوشمند سازی خدمات الکترونیک نظام سلامت خواهد بود.
 
وی در ادامه با اشاره به اتصال بیش از 85 درصد سامانه‌های ارائه خدمات الکترونیک عمومی نظام سلامت به ‎پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی سایر سامانه‌های خدمات عمومی و تخصصی وزارت بهداشت به این درگاه متصل شوند تا عموم مردم از این خدمات بهره‌های لازم را ببرند.
 
کریم‌خانی همچنین ایجاد صندوق بیمه بیماران صعب‌العلاج با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای اولین بار در کشور در وزارت بهداشت را یکی دیگر از اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع و حاصل تلاش‌های ارزشمند مسئولین وزارت بهداشت و مجلس انقلابی شورای اسلامی عنوان کرد که گام مؤثری در خدمت‌رسانی به این بیماران خواهد بود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: با هدف ساماندهی ‎پست‌های سازمانی، افزایش ‎انگیزه خدمتی و ارتقا ‎بهره‌وری منابع انسانی، ساختار و تشکیلات تفصیلی دانشکده‌ها/دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت مورد بازنگری قرار گرفته است که بخش اعظم آن تحقق یافته و به‌زودی به ثمر خواهد نشست.
 
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به تدوین نظام دیده‌بانی منابع انسانی و مدل نوین برآورد نیروی انسانی در ابعاد ملی برای اولین بار در کشور اشاره کرد و از تدوین لایحه قانون برنامه هفتم ‎توسعه در حوزه سلامت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با برنامه‌ریزی صحیح و با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات برترین اساتید و نخبگان حوزه سلامت در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز کشور در حال تلاش هستیم.
 
وی در ادامه تبدیل وضعیت را یکی از ارزشمندترین اقدامات در راستای ساماندهی و ایجاد انگیزه پرسنلی در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون ‎تبدیل وضعیت ایثارگران، ۶۸ هزار نفر از کارکنان خدوم نظام سلامت تبدیل وضع شدند که در تلاش هستیم با اخذ مجوز، کارکنان شرکتی، 89 روزه و به‌خصوص نیروهای طرحی دوران کرونا نیز تبدیل وضعیت شوند.
 
کریم‌خانی در پایان سامانه رزرو مهمانسراهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در وزارت بهداشت را آماده راه‌اندازی و بهره‌برداری برای کارکنان نظام سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: در فاز بعدی این سامانه در اختیار نیروهای خدوم شرکتی نیز قرار خواهد گرفت.
 
وی همچنین از برنامه‌های وزارت بهداشت برای ارتقا رضایتمندی و افزایش تعلق سازمانی کارکنان خبر داد و گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت طبق دستور اکید دکتر عین الهی، در تلاش برای تأمین مسکن کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بوده و مذاکرات اولیه در این خصوص نیز با وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.
 
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به برگزاری مستمر جلسات دبیرخانه کمیته ملی شهدای خدمت در معاونت توسعه وزارت بهداشت از تائید ۲۷۴ پرونده به‌عنوان شهدای خدمت (مدافعان سلامت) توسط این کمیته خبر داد.
 
وی با تأکید بر ضرورت بازگرداندن نشاط و سلامتی در قالب برنامه‌های ورزشی به کارکنان، از برنامه‌ریزی معاونت توسعه وزارت بهداشت برای برگزاری سومین المپیاد ورزشی آقایان وزارت بهداشت بعد از وقفه طولانی به دلیل همه‌گیری کرونا، در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: وزارت بهداشت برنامه‌هایی نیز برای برگزاری المپیاد ورزشی بانوان و دانشجویان دارد.
 
کریم‌خانی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های عدالت محورانه وزارت بهداشت برای توزیع عادلانه منابع و نیروی انسانی متخصص در سطح کشور با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار اظهار داشت: تمهیدات مناسبی با هدف بهبود شرایط ماندگاری منابع انسانی و پزشکان در این مناطق از طریق بسته‌های تشویقی و طرح‌های بومی گزینی، اندیشیده شده است تا بتوان دسترسی آسان و ارزان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را فراهم کرد.

منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2654943
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k