۷ سال پیش

پیگیری ارائه حقوق بازنشستگان شرکت آبفای خراسان رضوی
اطلاعات بیشتر

 

مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در امور بازنشستگان از اقدامات این شرکت برای بازنشستگان آبفای استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


پیگیری ارائه حقوق بازنشستگان شرکت آبفای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حسین صادق در جلسه اقدامات سال 94 کانون بازنشستگان آبفای خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران را 293 و وظیفه بگیران را 100 نفر است ، افزود: بر اساس مصوبه آذرماه سال 91هیئت مدیره برای هر بازنشسته مبلغی توسط شرکت پرداخت می شود که سالانه به رقم قابل توجهی می رسد.
وی با اشاره به اینکه کمک های دیگر نقدی به مناسبت های مختلف و در حد مقدورات به بازنشستگان پرداخت می شود، افزود: سال قبل در مجموع چهار میلیون ریال شامل یک میلیون و پانصدهزارریال هزینه سفر و مابقی به مناسبت های گوناگون به هربازنشسته پرداخت شد.
وی با قدردانی ازتلاش کانون بازنشستگان شرکت برای تهیه کارت هدیه خرید نیروهای بازنشسته و قبول مسئولیت اداره صندوق رفاه بازماندگان گفت : جمع آوری اطلاعات بازنشستگان ، همسر و افراد تحت تکفل آنان ، پیگیری غرامت بیمه عمر از سازمان تامین اجتماعی برا ی بازنشستگان فوت شده ، پرداخت پنج میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای هربازنشسته به تعداد 40 نفر، افزایش مبلغ پرداختی به بازماندگان از 10 تا 20میلیون ریالبه 50میلیون ریال و ارائه عملکرد سالانه بودجه کانون به هیئت مدیره و مدیر عامل کانون از جمله اقدامات کانون بازنشستگان آبفای خراسان رضوی در سال قبل بوده است.
صادق خاطر نشان کرد: با دریافت "گرید" به زودی شرکت تعاونی ظرفیت های بازنشسته شرکت آبفای خراسان رضوی راه اندازی می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596797
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد