۷ سال پیش

پیگیری وضعیت معلمان ایرانی اعزامی به خارج از کشور
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از اعزام 370 معلم به 80 کشور و برگزاری دوره های آمادگی برای آنها خبر داد.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


شاهین نوش آبادی معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت معلمان برای انجام ماموریت در کشورهای دیگربرای سال تحصیلی جدید گفت: امسال تعداد ۳۷۰  معلم به ۸۰ کشور دنیا برای تدریس در ۱۲۶ مجتمع آموزشی اعزام می شوند.
وی ادامه داد: معلمان برگزیده از ۲۲ الی۲۶ مرداد ماه آموزش قبل اعزام را در مرکز تربیت معلم نسیبه تهران می بینند و پس از آن به کشورهای مقصد اعزام می شوند.
نوش آبادی در خصوص وضعیت ادامه فعالیت معلمان حاضر در العین امارات نیز بیان کرد: بازگشت 10 نفر از معلمانی که تا سال گذشته در این کشور فعالیت می کردند با توجه به اتمام دوره ماموریت انجام می شود.
نوش آبادی بیان کرد: با وجودی معلمان ایرانی در کشور امارات ویزای اقامت دارند اما بطاقه کار برای آنان صادر نمی شود و اداره کار العین برای صدور آن مانع تراشی می کند در نتیجه اجازه فعالیت معلمان مورد نیاز را از امارت های دیگر تامین می کنیم.
وی عنوان کرد: ۴۰۰ معلم ایرانی در امارات متحده عربی مشغول به فعالیت هستند و تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز ایرانی نیز در این کشور تحصیل می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646774
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد