۷ سال پیش

چه تعداد از بازنشستگان تسهیلات خرید کالا می‌گیرند؟
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۳۵۰ هزار بازنشسته از تسهیلات خرید کالاهای ایرانی بهره مند می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان در مراسم رونمایی از کارتهای اعتباری خرید کالای ایرانی بازنشستگان گفت: این طرح بمنظور کمک به بازنشستگان که روزی اساتید و معلم ما بوده اند و نیز استفاده از صنایع داخلی و ایجاد توازن در بازار به اجرا درآمده است.
وی همچنین از مدیرعامل بانک صادرات که در اجرای این طرح به صندوق بازنشستگی کمک زیادی کرده اند؛ قدردانی کرد.
مدیرعامل بانک صادرات نیز در مراسم رونمایی از کارتهای اعتباری خرید کالای ایرانی بازنشستگان گفت: سقف این وام طبق ضوابط از ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال و چهار برابر حقوق دریافتی بازنشستگانی است که حقوق دریافتی آنها حداکثر ۱۵ میلیون ریال است و باید ۲۴ ماهه آن را بازپرداخت کنند.
اسماعیل لله گانی افزود: تاکنون ۱۲ هزار بازنشسته در این طرح شرکت کرده اند و از آن استقبال خوبی شده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت نمی کنند آیا می توانند از این طرح استفاده کنند یا نه گفت:‌ این طرح شامل همه بازنشستگان سراسر کشور است و امکان هماهنگی با سایر بانکها نیز فراهم می شود و این دسته از افراد باید حقوق خود را به بانک صادرات انتقال دهند.
لله گانی در پاسخ به سئوال دیگری افزود: بازنشستگان می توانند با نام نویسی در سایت مربوطه بانک و بدون مراجعه حضوری برای دریافت این کارت اعتباری اقدام کنند.
مدیرعامل بانک صادرات تاکید کرد: بازنشستگان همچنین می توانند کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه های معرفی شده وزارت صنعت، معدن و تجارت خریداری کنند.
وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا کالاهای ایرانی با کیفیت درجه یک برای ارائه در این طرح درنظر گرفته شده یا نه و نیز آیا کالاهای ایرانی ارائه شده انتظارات خریداران را برآورده می کند، گفت: همه کالاهای ارائه شده با کیفیت هستند و محدودیتی در انتخاب کالا و کیفیت وجود ندارد.
لله گانی افزود: خریداران می توانند هر نوع کالاهای ایرانی که مد نظر دارند را انتخاب و بدون محدودیت خریداری کنند.
طرح ارائه تسهیلات برای خرید کالای ایرانی به بازنشستگان کشوری از هفته گذشته با انعقاد قراردادی با بانک صادرات در کشور به اجرا درآمد و به گفته مدیراطلاع رسانی طرح کارت های اعتباری صندوق بازنشستگی، تا ساعت ۲۳ روز گذشته(شنبه) بیش از ۱۱ هزار و ۸۸ بازنشسته کشوری برای بهره مندی از این طرح ثبت نام کردند.
در این طرح بیش از ۱۵۰۰ قلم کالا در پنج گروه نساجی و پوشاک، برق والکترونیک، لوازم خانکی، شیمیایی و سلولزی ومعدنی شامل چینی و شیشه ای کاشی وسرامیک به بازنشستگان متقاضی عرضه خواهد شد.
متقاضیان علاوه بر سایت صندوق بازنشستگی می توانند درخواست خود را در سایت بانک صادرات ثبت و از آن طریق اقدام کنند.
فهرست کالاها در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی http://www.mimt.gov.ir منتشر شده و متقاضیان می توانند با مشاهده آنها مطلع شوند.
تسهیلات خرید کالاهای ایرانی به بازنشستگان بصورت بن کارت و چهار برابر حقوق دریافتی حقوق ماهیانه بازنشستگان تا سقف ۶۰ میلیون ریال با نرخ ۱۲ درصد به بازنشستگان پرداخت خواهد شد و بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580511
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد