۷ سال پیش

کارآفرینی برای روستائیان در اولویت برنامه های حوزه جوانان قرار دارد
اطلاعات بیشتر

 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان گفت که ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای روستائیان در اولویت برنامه های این وزارتخانه در حوزه جوانان قرار گرفته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، محمدرضا رستمی در روز دوم از سومین گردهمایی مسئولان امور جوانان کشور، افزود: با وجود ظرفیت خوبی که در استان ها و بخش های حاشیه ای وجود دارد، اشتغال و کارآفرینی روستانشینان یکی از اولویت های حوزه جوانان خواهد بود.
وی تصریح کرد: تغییرات کمی و کیفی ارزشمندی در نقطه نظرات معاونان حوزه جوانان در این گردهمایی به وجود آمده است که می تواند در ادامه مسیر کمک حال باشد.
وی با بیان آن که باید با جدیت بیشتری فعالیت های حوزه جوانان پیگیری شود، گفت: ارزیابی عملکرد استان ها می تواند کمک شایانی به رشد حوزه جوانان داشته باشد، ضمن آنکه با خلاقیت و نوآوری می توان بسیاری از مشکلات این حوزه را نیز کاهش داد.
معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش وجوانان با تاکید بر ابلاغ شاخص های ارزیابی به تمام استان ها، گفت: برخی از استان ها در تشکیل خانه جوان موفق بوده اند و این خانه را تشکیل داده اند که این موضوع در رتبه بندی صورت گرفته تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: پرداختن به مقوله جوانان خارج از مرکز استان و برخورد عدالت محورانه با این موضوع باید یکی از اقدامات موثر در حوزه جوانان باشد، بستر تحقق این امر باید فراهم شود و اشتغال و کارآفرینی روستانشینان نیز مورد توجه قرار گیرد.
سومین گردهمایی معاونت جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از روز گذشته در منطقه دیزین کرج در حال برگزاری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648949
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد