• ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان

استخدام شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان - 7 دی 1401

آگهی 7 دی 1401: استخدام شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان 
موسسه سپهر ساعی انتظام زنجان، در راستای تكمیل كادر نیروی انسانی مورد نیاز خود ، جهت قرارداد نگهبانی و حراست از پستهای فشار قوی و فوق توزیع ، استان زنجان تعداد 13 نفر و استان قزوین 2 نفر از آقایان را از بین دارندگان مدرك تحصیلی دیپلم متوسطه، از طریق برگزاری آزمون كتبی ، مصاحبه و گزینش، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت كارگری با شرایط ذیل جذب می نماید.
مهلت ثبت نام تا 17 دی 1401 می باشد.

شرایط عمومی
1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم.
تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
3- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
4- نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوپیشینه.
5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که جذب می شوند.
6- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه.
7- دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی.
8- عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیر عامل شرکت های پیمانکاری دیگر.
9- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی.
10- احراز صلاحیت های مورد نظر و تأیید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
شرایط اختصاصی
1- دارا بودن گواهینامه دیپلم کامل متوسطه در کلیه رشته های تحصیلی:
توضیح: داشتن مدرک تحصیلی بالاتر به هیج وجه عنوان مزیت تلقی نخواهد شد.
2-حداقل قد 170سانتی متر، وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه نگهبانی و عدم استعمال دخانیات.
3-نداشتن مشکل بینایی، شنوایی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد.
4- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون به شرح ذیل:
1-4- حداکثر 27 سال برای دارندگان مقطع دیپلم.(متولدین 1374/10/23 به بعد)
2-4- مدت انجام خدمت سربازی، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
3-4- در صورت داشتن سابقه کار، مدت سابقه (حداکثر 6 سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به سقف سنی افزوده خواهد شد.
4-4- در مورد فرزندان شاهد، جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان و فرزندان آنها در صورت ارائه مدارک به میزان 5 سال به حداکثر سن فوق الذکر افزوده خواهد شد.
5- در راستای تکریم وارج نهادن به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مطابق مفاد ماده 21 قانون خدمات رسانی، بیست و پنج در صد جذب شرکت، به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، اسرا و برادر شاهد تخصیص می یابد.
همچنین پنج درصد سهمیه جذب نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص می یابد
5-1- کلیه افراد واجد شرایط مذکور می بایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه قانونی، به ترتیب نمره اکتسابی و مصاحبه انجام خواهد شد
5-2- گواهی های مربوط به بندهای 4-4 و 5 صرفا از سوی سازمان ها و ارگان های متولی و مجاز مورد پذیرش می باشد.
6- پس از کسر سهمیه های فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به داوطلبان آزاد اختصاص می یابد
7- بومی بودن داوطلبان در استان های محل خدمت (استان زنجان و قزوین) الزامی می باشد
تبصره: بومی بودن در محل خدمت ایستگاه های برق تعیین شده (جدول شماره یک) دارای اولویت می باشد.
توضیح: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
1-7- محل تولد داوطلب یا همسر وی در استان محل درخواست یباشد.
2-7- حداقل چهارسال ازسنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل درخواستی طی شده باشد.
3-7- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل درخواستی برای استخدام را داشته باشند.
4-7-  همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یانیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان محل درخواستی برای استخدام آنان یکی باشد
8- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
9- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.
10- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط تحت پوشش حوزه عملیاتی شرکت با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
11- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک بـه صـورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله ازجذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.
مواد آزمون
1-سوالات در دو دفترچه شامل آزمون عمومی 120 سوال 120 دقیقه طراحی گردیده ومواد (دروس) آزمون و جزئیات مربوط در جدول نیازهای جذب نیرو درج شده است .
2- آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تلقی می گیرد.
چگونگی ثبت نام
- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/10/07 حداکثر تا ساعت 24 روزشنبه مورخ 1401/10/17 از طریق سایت اینترنتی (مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان-پژوهشگاه نیرو) اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
-داوطلبان میبایست مبلغ 1/500/000 ریال معادل صد و پنجاه هزار تومان را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند. مبلغ هزینه ثبت نام به هیج وجه مسترد نمیگردد.
راهنمای ثبت نام
1- از تایپ لاتین  اطلاعات خودداری نمایید.
2-هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده شود. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400 300 پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود، رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
7- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
8- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان از تاریخ 1401/10/19  لغایت 1401/10/22 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه مورخ 1401/10/23 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
سایر نکات
1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد و بومی استان (زنجان و قزوین) می باشد.
2- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شرکت خواهند بود بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضوردر دوره ی آموزشی عینا" اخذ خواهد شد.
3- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
4- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرارداد موقت کار توسط موسسه سپهر ساعی انتظام زنجان مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
5- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
6- در صورت وجود هر گونه ابهام با شماره ی 32893042-041 تماس حاصل نمایید.
مواد آزمون

جدول عناوین شغل، محل و منابع آزمون جذب نیرو 

کد شغل استان محل خدمت تعداد
مورد نیاز
سهمیه
ایثارگری
دارد
مدرک
تحصیلی
دروس عمومی  تعداد
سوال
1 استان
زنجان
زنجان 11 3 دیپلم
(کلیه
رشته ها)
ادبیات فارسی و
آیین نگارش
20
هوش و استعداد
تحصیلی
20
2 ابهر و قیدار 1 0 معارف اسلامی 20
مهارت های
هفتگانه ICDL
20
3 دندی و
ایجرود
1 0 ریاضی پایه
دبیرستان
20
انگلیسی پایه
دبیرستان
20
4 قزوین شهر قزوین 2 0

*2 اقلیت های دینی مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون محاسبه خواهد شد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2680992
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k