• ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فولاد سفید دشت

استخدام شرکت فولاد سفید دشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۸۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت فولاد سفید دشت

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت فولاد سفید دشت - 28 فروردین 1400

آگهی 28 فروردین 1400: استخدام شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری
شركت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل كارشناسی و اپراتوری، تعداد 280 نفر از واجدین شرایط در استان چهارمحال وبختیاری را بر اساس جداول پیوست شماره 3 و 4 از طریق برگزاری آزمون كتبی (دانشی)،كانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل كارشناسی) ارزیابی مهارتی ومصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت ،توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی )و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون كار و تامین اجتماعی جذب نماید.
ثبت نام از 4 الی 16 اردیبهشت 22 اردیبهشت 1400 می باشد.

شرایط عمومی
1 .تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2 .تدین به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان رسمی كشور مصرح در قانون اساسی
3 .نداشتن سابقه محكومیت و سوء پیشینه كیفری كه موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
4 .عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذیصلاح
5 .داشتن كارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشكی(دارا بودن معافیت دائم پزشكی در مشاغل كارشناسی بلامانع می باشد)
6 .داشتن حداقل سن 18 سال تمام شمسی تا روز پنج شنبه مورخ 1400/03/13
7 .داشتن سلامت و توانایی كامل جسمی، روحی و ویژگیهای روانشناختی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تأیید مراكز ذیصلاح و مورد تایید شركت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری
8 .تأیید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش
شرایط اختصاصی

جدول شماره 1 :شرایط اختصاصی

شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن حداكثر سابقه كار قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه شرایط بومی
اپراتور دیپلم 13 24 2 سال استان چهارمحال و بختیاری
کارشناس کارشناس 13 28 2 سال استان چهارمحال و بختیاری
تسهیلات سنی
1 .به كلیه دارندگان كارتهای پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشكی، مدت 24ماه (2 سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداكثر سن اضافه خواهد شد.
2 .داوطلبانی كه دارای سابقه كار با پرداخت حق بیمه در صندوقهای بازنشستگی معتبر كشور میباشند، به ازای هر سال سابقه یك سال(تا سقف 2 سال) به حداكثر سنی آنان اضافه میشود. این دسته از افراد میبایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارك در روز كنترل مدارك (پس از آزمون كتبی به همراه داشته باشند) افرادی كه سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه مینمایند، علاوه بر گواهی مذكور، همراه داشتن شناسه كاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعیالزامی می باشد) در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
3 .فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد در شرایط برابر در اولویت هستند .
4 .متقاضیانی كه در شركتهای پیمانكاری مستقر در فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری اشتغال دارند (یا داشته اند) به شرط سابقه كار مرتبط و تایید پرداخت حق بیمه، (حداقل به مدت 1سال) به ازای هرسال سابقه یك سال تاسقف 5 سال به حداكثر سنی آنان اضافه میگردد. این دسته از داوطلبین پس از قبولی در آزمون می بایست فرم تكمیل شده سابقه فعالیت در شركتهای پیمانكار (قابل تهیه در خدمات پرسنلی پیمانكاران ) را به همراه سایر مدارك در روز كنترل مدارك (پس ازقبولی در آزمون كتبی) به همراه داشته باشند.
5 .در هر صورت با احتساب كلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از 31 سال و مشاغل كارشناسی از 35 سال نباید بالاتر باشد.
توضیحات شرایط اختصاصی
1- دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جداول 3و 4 الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام می بایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند
2.مبنای محاسبه حداکثر سن تا روز پنج شنبه 1400/03/13
3- افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جداول 3 و 4 به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، میتوانند در آزمون در مقطع پایین تر شركت نمایند. لیكن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امكان تغییر كد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و همچنین در صورت استخدام، امكان پذیر نمی باشد و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.
4- نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شركت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغییریا ارتقاء مدرك تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شركت مردود می باشد.
5- داوطلبان مشاغل اپراتوری و كارشناسی می بایست صرفا بومی استان چهارمحال وبختیاری باشند.
توضیح 1: داوطلب بومی به فردی اطلاق میگردد كه دارای حداقل یكی از شرایط زیر باشد: 
الف- محل صدور شناسنامه وی استان چهارمحال وبختیاری باشد. 
ب- محل اخذ دیپلم وی استان چهارمحال وبختیاری باشد.
توضیح 2: در شرایط برابر داوطلبان شهرستان بروجن در آزمون كتبی، در اولویت دعوت به مرحله بعد قرارخواهند گرفت. 
توضیح 3: جهت اطلاع دقیق از محدوده سرویس دهی ایاب وذهاب پذیرفته شدگان به بند 5 سایر توضیحات و تذكرات اطلاعیه استخدامی مراجعه نمایید. 
مراحل فرآیند استخدام
1- مراجعه به سامانه شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری و مطالعه دقیق شرایط آگهی مندرج در آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز
2- ثبت نام در آزمون و اخذ كدرهگیری
3- دریافت كارت ورود به جلسه  
4- حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه آزمون كتبی
5- دریافت نتیجه آزمون كتبی از طریق سایت ثبت نام
6- حضور در فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه(ویژه مشاغل اپراتوری) و كانون ارزیابی شایستگی(ویژه مشاغل كارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون كتبی
7- حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی
8- انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی
9-دتكمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام كارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوءپیشینه و سایر مدارک مورد نیاز
10- انعقاد قرارداد موقت كار، شروع به كار و آموزشهای بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
لازم است داوطلبان قبل ازمراجعه به سامانه ثبت نام (وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
1. اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود.)
2. اسکن کارت ملی
3. اسکن مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه
4. اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه یا معافیت نظام وظیفه می بایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون 1400/03/13 باشد.
5. اسکن عکس 4*3 جدید (با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)
6. اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه
7.پرداخت الکترونیکی مبلغ سیصد هزار (300000) ریال در وجه دانشگاه شهرکرد بابت هزینه های ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طربق سامانه ثبت نام
توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه نخواهد داشت.
نحوه ثبت نام و مهلت آن
با توجه به اینکه آزمونها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی براساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب انجام میشود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته (یک ردیف شغلی) ثبت نام نمایند.
داوطلبان واجد شرایط می بایست از روز 1400/02/04 تا پایان روز 1400/02/16 به سامانه شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.
فرم تقاضای ثبت نام می بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.
زمان توزیع کارت و آزمون
داوطلبان می توانند از روز 1400/03/09 تا روز 1400/03/11 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. آزمون مشاغل کارشناسی و اپراتوری در تاریخ های 1400/03/12 و 1400/03/13 برگزار خواهد داد.
محل برگزاری آزمون شهر شهركرد و زمان و محل دقیق آن دركارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد. 
همراه داشتن شناسنامه عكسدار یا كارت ملی و كارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی می باشد. 
تذكر مهم 1:  
كلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزئیات یا  تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد. 
تذكر مهم 2: 
با توجه به شرایط كرونا در كشور و دستورالعمل های بهداشتی توسط مراكز بهداشت كشور رعایت پروتكل های بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی مانند همراه داشتن ماسک و ... جهت حضور در آزمون الزامی است.  
مفاد آزمون کتبی

آزمون كتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات چهار گزینه ایبا احتساب نمره منفی می باشد، سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و مفاد آزمون كتبی(دانشی) شامل سه بخش طبق موارد جدول شماره(2) می باشد:

جدول شماره( 2):ضرایب مفاد آزمون برای مشاغل اپراتوری و كارشناسی

شغل عمومی تخصص (دروس تخضضی هر مقطع
  (زبان انگلیسی و دانش رایانه ای) توانایی ذهنی و ادراکی  
مشاغل اپراتوری %20 %30 %50
مشاغل کارشناسی %20 %20 %50

توضیح : مفاد آزمون تخصصی به شرح جداول شماره 3 و 4 می باشد. 

كانون ارزیابی شایستگی(ویژه مشاغل كارشناسی)
نفراتی كه حد نصـاب آزمون كتبی را كسـب نموده اند(چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شـغلی) ازبالاترین نمرات كتبی جهت سـنجش شـایسـتگی های مورد نیاز شـغل، همچنین انجام مصـاحبه فنی و تخصـصـی به این مرحله راه می یابند.
آزمون مهارت (برای داوطلبان رده اپراتوری)
نفراتی كه حد نصاب آزمون كتبی را كسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه می یابند . این مرحله شامل آزمون عملی مهارت و مصاحبه فنی می باشد. 
معاینات طب صنعتی
با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی داوطلبان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر در هر رشته/گرایش به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی (كه در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای سلامت شركت مطابقت و بررسی میگردد) دعوت خواهند شد.
در این مرحله، مبنای تصمیم گیری جهت استخدام داوطلبان، انجام موفقیت آمیز معاینات طب صنعتی و تستهای پاراكلینیک مختلف می باشد كه در روز معاینه و توسط مراكز ذی صلاح و مورد تایید شركت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری انجام می شود. لذا معاینات و نتایج تستهای قبلی و بعدی(كه توسط سایر مراجع یا پزشكان انجام شده یا می شود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر شركت  فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری  جهت استخدام فاقد اعتبار لازم می باشد. 
در این مرحله افرادی كه مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد. لذا افراد پذیرفته شده در این مرحله، می بایست علاوه بر سلامت جسمی و روحی، توانایی مورد نیاز برای انجام فعالیتهای شغلی در شركت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری در طی مدت خدمت، براساس نظر مركز بهداشت حرفه ای ذی صلاح و مورد تایید شركت را داشته باشند. 
گزینش
افراد تأیید شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی می گردند تا در صورت تایید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت بعمل آید. در صورتی كه داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد، از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید. 
تشکیل پرونده
نفراتی كه كلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشكیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام كارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز) به مرور بر اساس نیاز  شركت دعوت به كار میشوند. 
سایر توضیحات و تذكرات اطلاعیه استخدامی

1- صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تأمین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمه ا ی افرادی كه در سایر صندوقهای بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند در صورت تمایل به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذكر است كه آن دسته از داوطلبان كه با استفاده از تسهیلات سنی سابقه كار، مجاز به شركت در آزمون شده اند در صورتیكه سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوقهای بازنشستگی غیراز صندوق تأمین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه خود به صندوق تأمین اجتماعی با پرداخت هزینه های قانونی مربوطه می باشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد. 
2- تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله كنترل مدارک با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و یا از مراجع صادر كننده مدرک استعلام میشود. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به كار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضایی نیز صورت می پذیرد .
3- به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی معادل، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی براساس نیاز در هر یی از واحدهای شركت، در اختیار شركت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری بوده و قابل تغییر نمی باشد.
5- محدوده جغرافیایی سكونت برای داوطلبان، حوزه سرویسهای عمومی ایاب و ذهاب فعلی شركت می باشد و شركت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی كه خارج از این محدوده ساكن می باشند را نخواهد داشت و هیچ گونه مسیر سرویس دهی جدیدی اضافه نخواهد شد .
محدوده سرویس دهی شامل: شهركرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، گندمان، فرادنبه، سفید دشت و چالشتر می باشد.

جدول شماره3. نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل کارشناسی شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری 1400

گروه امتحانی کد شغلی مقطع تحصیلی رشته-گرایش جنسیت تعداد نیاز مفاد آزمون کتبی توضیحات

مهندسی برق

21

لیسانس

مهندسی برق (کلیه گرایش ها) مرد/زن 12 مدارهای الکتریکی-ماشین های الکتریکی-سیستم های کنترل خطی-تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی الکترونیک-تجزیه و تحلیل سیستمها حداکثر 3 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مهندسی مکانیک 22 لیسانس مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها) مرد/زن 21 استاتیک و مقاومت مصالح- دینامیک -ارتعاشات- سیالات -ترمودینامیک -انتقال حرارت -طراحی اجزا ء- ساخت و تولید  حداکثر 4 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مهندسی مواد و متالوژی 23 لیسانس مهندسی مواد (کلیه گرایش ها)مهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها) مرد/زن 14 خواص فیزیکی مواد-خواص مکانیکی مواد- شیمی فیزیک و ترمودینامیک-اصول خوردگی-آشنایی با دیرگدازها حداکثر 2 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مهندسی صنایع 24 لیسانس مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به جز ایمنی صنعتی) مرد/زن 6

آمار -تحقیق در عملیات - تئوری احتمالات و کاربرد آن مهندسی-

طرح ریزی واحدهای صنعتی - برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها-اقتصاد مهندسی-(مدیریت و کنترل پروژه- ارزیابی کار و زمان)

حداکثر 2 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مهندسی کامپیوتر 25 لیسانس مهندسی کامپیوتر (کلیه گایش ها) مرد/زن 4 شبکه های کامپیوتری-سیستم های عامل-ذخیره و بازیابی اطلاعات-هوش مصنوعی-پایگاه داده ها حداکثر 1 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
کارشناس شیمی 26 لیسانس کارشناس شیمی (محض/کاربردی) مرد 1

شیمی تجزیه - شیمی معدنی - شیمی فیزیک - شیمی آلی - دروس کاربردی (شیمی صنعتی - اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی و خوردگی فلزات)

 
مهندسی شیمی 27 لیسانس مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها) مرد/زن 1

انتقال حرارت - ترمودینامیک - مکانیک سیالات - انتقال جرم و

عملیات واحد

 

جدول شماره3. نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل کارشناسی شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری آزمون 1400

گروه امتحانی کد شغلی مقطع تحصیلی رشته-گرایش جنسیت تعداد نیاز مفاد آزمون کتبی توضیحات
کارشناس حقوقی 28 لیسانس کارشناس حقوق (کلیه گرایش ها) مرد-زن 2

حقوق مدنی- حقوق تجارت - آیین دادرسی مدنی و کیفری- حقوق جزاء عمومی و اختصاصی - حقوق اداری- حقوق اساسی - حقوق کار و تامین اجتماعی

حداکثر تعداد 1 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مهندس عمران 29 لیسانس مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) مرد-زن 3

مکانیک جامدات مقاومت مصالح - تحلیل سازه ها) - مکانیک خاک وپی سازی - طراحی (سازه های فولادی - بتنی - کنترل پروژه )

حداکثر تعداد 1 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
مالی-حسابداری 30 لیسانس کارشناس مالی و حسابداری (کلیه گرایش ها) مرد-زن 6

ریاضی و آمار - حسابداری مالی حسابداری صنعتی- اقتصاد خرد و کلان - مدیریت مالی مدیریت سرمایه گذاری و ریسک

حداکثر تعداد 2 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
کارشناس محیط زیست 31 لیسانس مهندسی محیط زیست-کارشناسی محیط زیست (گرایش آلودگی محیط زیست)مهندسی بهداشت محیط مرد 1

مدیریت پساب وتصفیه صنعتی- مدیریت پسماند- روش های فرآوری و دفن لجن -انرژی و محیط زیست شناخت و کنترل آلودگی محیط زیست- اصول تصفیه فاضلاب استاندارد ها و قوانین محیط زیست - آشنایی با سیستم های پالایش آلاینده ها

 
کارشناس ایمنی 32 لیسانس ایمنی (کلیه گرایش ها) مرد 1

ایمنی سیستم های تحت فشار -شناسایی و کنترل مخاطرات محیط کار - سیستم های مدیریت ایمنی ایمنی در برق -عوامل زیان آور محیط کار - مهندسی حریق- ایمنی تجهیزات بالابر و باربرداری- استاندارد های ایمنی در صنایع- شناخت و کنترل آلودگی محیط زیست

 
کارشناس مدیریت بازرگانی و صنعتی 33 لیسانس مدیریت بازرگانی-مدیریت صنعتی مرد-زن 6

اقتصاد کلان -اقتصاد خرد -زبان تخصصی - تجارت بین الملل - بازار یابی و مدیریت بازار تحقیق در عملیات - مدیریت منابع انسانی

حداکثر تعداد 1 نفر خانم پذیرفته خواهد شد
تعداد کل نفرات مورد نیاز 78    

جدول شماره 4. نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل اپرتوری شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری آزمون 1400

گروه امتحانی کد شغلی مقطع تحصیلی رشته-گرایش جنسیت تعداد نیاز مفاد آزمون کتبی توضیحات
دیپلم برقی 11 دیپلم گروه برق (کلیه گرایش ها) مرد 43

رسم فنی - مدارهای الکتریکی - ماشینهای الکتریکی- الکترونیک کاربردی - اندازه گیری الکتریکی

 
دیپلم مکانیک 12 دیپلم گروه مکانیک (کلیه گرایش ها) مرد 67

رسم فنی - رسم فنی تخصصی - جوشکاری - اندازه گیری دقیق و آزمایشگاه تاسیسات حرارتی و برودتی -اجزای ماشین -تراشکاری - فرزکاری-ماشین های ابزار

 
دیپلم ریاضی و تجربی 13 دیپلم ریاضی فیزیک -علوم تجربی مرد 78

ریاضی- فیزیک - علوم تجربی

 
دیپلم متالوژی و ریخته گری 14 دیپلم گروه متالوژی-کلیه گرایش ها (فنی و حرفه ای و کاردانش) مرد 14

رسم فنی - محاسبات فنی عمومی و تخصصی متالورژی - شناخت فلزات - اصول متالورژیکی ریخته گری - رسم مدل و

قالب

 
تعداد کل نفرات مورد نیاز 202  

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

استخدام شرکت فولاد سفید دشت - 24 اردیبهشت 94

آگهی 24 اردیبهشت 94: استخدام شرکت فولاد سفید دشت
شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی، طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو( روزکار/ نوبت‌کار) می‌نماید. متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز شنبه مورخ۲۶/۰۲/۱۳۹۴ تا روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۳۹۴ به وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و یا وبسایت شرکت فولاد سفیددشت مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهت مشاهده آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده جدول رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=309929
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k